Υδατάνθρακες : Πρέπει να τρώω … και πόσο ;

Jun 30, 2015 No Comments by

Είναι οι υδατάνθρακες “κακοί” ;;;

Είναι λογικό που σε κάθε δίαιτα απαγορεύουν τελείως την κατανάλωση υδατανθράκων ;

Είναι οι υδατάνθρακες τελικά τόσο επιβλαβείς για την υγεία μας ή μήπως εμείς τους διαχειριζόμαστε με λάθος τρόπο ;

Η ολοσχερής απαγόρευση των υδατανθράκων μπορεί να είναι εξίσου επιβλαβής με την υπερβολική κατανάλωσή τους … και γιατί ;

Όσο κοινότοπο και αν ακούγεται η αλήθεια βρίσκεται στην ισορροπία ! Μια ισορροπημένη διατροφή ορίζει μια υγιεινή διατροφή ! Κανενός είδους υπερβολή δεν μπορεί να έχει θετική επίδραση στον οργανισμό. Αντιθέτως, κάθε είδους υπερβολή, μπορεί να οδηγήσει σε βλάβες του οργανισμού και πληγή της υγείας !

(!!!) : Η απομάκρυνση από οποιοδήποτε είδος τροφής για μεγάλο χρονικό διάστημα (είτε αυτό είναι οι υδατάνθρακες, είτε είναι οι πρωτεΐνες, είτε ακόμα και τα λίπη) είναι αφύσικη για τον οργανισμό, οπότε μπορεί να επιφέρει σοβαρές συνέπειες σε αυτόν !

Η αλήθεια είναι πως οι υδατάνθρακες μαζί με τα λίπη θεωρούνται από τις πιο “κακές” διατροφικές ομάδες … ειδικά εάν αναφερόμαστε στο αδυνάτισμα και τη μείωση του σωματικού βάρους !

(!!!) : Καμία διατροφική ομάδα δεν είναι περιττή για τον οργανισμό και καμία διατροφική ομάδα δεν πρέπει να αποκλείεται από την διατροφή του ατόμου !

Πολλοί θεωρούν τους υδατάνθρακες χειρότερους ακόμα και από τα λίπη. Πολλές δίαιτες στηρίζουν το πρόγραμμά τους ακριβώς στην απαγόρευση των τόσο “επιβλαβών” υδατανθράκων ! Τι αποτελέσματα θα είχε όμως κάτι τέτοιο για τον οργανισμό ;

Οι υδατάνθρακες, όταν καταναλώνονται σε υπερβολική ποσότητα, είναι γεγονός πως αυξάνουν το σωματικό βάρος και μάλιστα κατακόρυφα. Ωστόσο η πλήρης αποχή από την κατανάλωσή τους θα μπορούσε να έχει θετικά αποτελέσματα για το αδυνάτισμα ;

(!!!) : Οι υδατάνθρακες είναι η καλύτερη πηγή ενέργειας για τον οργανισμό !

Ιδανικά αυτό που απαιτείται είναι ένας σωστός προγραμματισμός. Οι υδατάνθρακες που λαμβάνουμε από την καθημερινή μας διατροφή θα πρέπει να είναι στη σωστή ποσότητα και συνδυασμένοι σωστά ώστε να μας προσφέρουν όλα τα απαραίτητα για τον οργανισμό και την διατήρηση της υγείας μας συστατικά !

(!!!) : Μια πολύτιμη μορφή υδατανθράκων, εξαιρετικά ευεργετική για τον οργανισμό, είναι τα προϊόντα ολικής άλεσης ! Μάλιστα, με τη σωστή ποσοτικά κατανάλωσή τους, το άτομο όχι μόνο δεν κινδυνεύει να αυξήσει το σωματικό του βάρος, αλλά αντίθετα ευνοεί την απώλεια των περιττών κιλών που έχει αποθηκευμένα με μορφή λίπους στο σώμα του !

Τι ποσότητα υδατανθράκων μπορώ να καταναλώνω καθημερινά ;

(!!!) : Σύμφωνα με τους ειδικούς και με έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα και στο British Journal of Nutrition, η ελάχιστη (και όχι η μέγιστη) ποσότητα πρόσληψης υδατανθράκων την ΚΑΘΕ ημέρα είναι περίπου τα 48 γραμμάρια !

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :

Μην στερείτε ΚΑΜΙΑ διατροφική ομάδα από τον οργανισμό σας ! Ακόμα και οι τόσο “παρεξηγημένοι” υδατάνθρακες, είναι απαραίτητοι για τον οργανισμό ! Η κατανάλωσή τους μάλιστα (ειδικά των πολύ ωφέλιμων προϊόντων ολικής άλεσης) έχει συνδεθεί με ποικίλα οφέλη για την υγεία όπως :

  • το αδυνάτισμα
  • η χαμηλή χοληστερόλη
  • η αποφυγή της παχυσαρκίας
  • η αποφυγή εμφάνισης διαβήτη τύπου 2
  • η αποφυγή εμφάνισης ορισμένων μορφών καρκίνου
  • η αποφυγή καρδιαγγειακών επεισοδίων
Υδατάνθρακες : Πρέπει να τρώω ... και πόσο ;

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.