Χρυσοί καλοκαιρινοί κανόνες υγείας

Aug 09, 2016 No Comments by

Όταν η εργασία γίνεται “εφιάλτης” …

Ολόκληρο τον χρόνο τρέχετε να προλάβετε τις ατελείωτες υποχρεώσεις, να τακτοποιήσετε τις πολλές οικονομικές οφειλές σας, να φροντίσετε το σπίτι σας … δηλαδή διακατέχεστε από απίστευτο άγχος, στρες, στεναχώρια και αγωνία. Όλα αυτά τα αρνητικά συναισθήματα σας καταπνίγουν και επηρεάζουν την καθημερινότητά σας … ακόμα και χωρίς να το αντιλαμβάνεστε !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Στρες = Τοξίνες + Κακή Υγεία + Περιττό Βάρος

Ένας τρόπος να σας δείξει ο οργανισμός σας ότι έχει στρεσαριστεί παραπάνω από το φυσιολογικό, είναι και οι διαταραχές της όρεξης. Οι διατροφικές διαταραχές, δυστυχώς, χρόνο με το χρόνο παίρνουν διαστάσεις μάστιγας, εμφανιζόμενες ακόμα και σε άτομα νεαρής ηλικίας ή και παιδιά !

Τουλάχιστον τους καλοκαιρινούς μήνες, που είναι περίοδος ανεμελιάς, θα πρέπει να φροντίζουμε να αποφορτίζουμε τον οργανισμό μας, ώστε να επανέρχεται σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής.

Μερικές από τις δικές μας συμβουλές σωματικής και ψυχικής υγείας είναι οι ακόλουθες :

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 1 : Φροντίζω τον ύπνο μου

Ο ύπνος μας την περίοδο της δουλειάς μπορεί να είναι άστατος (αφού δεκάδες σκέψεις βασανίζουν κάθε βράδυ το μυαλό μας αναζητώντας τη λύση τους), αλλά στις διακοπές θα πρέπει να αδειάζουμε το μυαλό μας και να κοιμόμαστε επαρκώς και κυρίως σωστά !

Φροντίζουμε λοιπόν να κοιμόμαστε τουλάχιστον 8 ώρες καθημερινά και να μην αναλώνομαι σε αρνητικές σκέψεις. Τα προβλήματα άλλωστε … μπορούν να περιμένουν για λίγο !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 2 : Τρώω 3 βασικά γεύματα

Λόγω της δουλειάς, δυστυχώς, τα γεύματά σας δεν ήταν αυτά που έπρεπε να είναι. Δεν ήταν λίγες οι φορές που το μεσημεριανό σας ήταν μια σοκολάτα ή μια τυρόπιτα (δουλεύοντας παράλληλα). Στις διακοπές φροντίζω να βάζω ένα πρόγραμμα στα γεύματά μου και φυσικά να μην παραλείπω κανένα από τα 3 βασικά γεύματα της ημέρας (πρωινό γεύμα – μεσημεριανό γεύμα – βραδινό γεύμα).

Εμπλουτίστε τη διατροφη σας με φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής που χαρίζουν δροσιά αλλά και πολλές πολύτιμες βιταμίνες !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 3 : Πρωινή yoga

Η πρωινή yoga βοηθάει να ξυπνήσει το σώμα αλλά και το μυαλό, διώχνει το άγχος και την αρνητική ενέργεια και χαλαρώνει τα νεύρα. Ξεκινήστε από εύκολες ασάνες που θα σας ηρεμήσουν και θα σας κάνουν να απελευθερωθείτε.

Η yoga βοηθάει να αποκτήσουμε ευελιξία, ισορροπία και έλεγχο του σώματός μας αλλά και του νου μας (προσόν πολύτιμο για όταν θα επιστρέψετε στη δουλειά !).

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 4 : Τρέξιμο στην ακροθαλασσιά

Δεν υπάρχει πιο χαλαρωτικό πράγμα από το τρέξιμο στην ακροθαλασσιά (χωρίς παπούτσια). Το γυμνό πέλμα έρχεται σε επαφή με την άμμο και το νερό, δέχεται θετική ενέργεια και αποβάλλει όλη την αρνητική ενέργεια. Επίσης είναι μια εξαιρετική άσκηση για σφιχτούς και καλοσχηματισμένους γλουτούς !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 5 : Δώστε χρόνο στην οικογένεια

Οι διακοπές είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να βρεθείτε ξανά με τα αγαπημένα σας πρόσωμα … μακριά από προβλήματα και εντάσεις. Αφιερώνουμε λοιπόν χρόνο στα πρόσωπα που αγαπάμε, ώστε να έρθουμε ξανά κοντά (αφού τα προβλήματα μας έχουν απομακρύνει).

Ο χρόνος με πρόσωπα που αγαπάμε είναι ευλογία και βάλσαμο για την ψυχή αλλά και το σώμα.

Χρυσοί καλοκαιρινοί κανόνες υγείας

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.