Σπιτικές συνήθειες που σε … παχαίνουν !!!

Apr 05, 2016 No Comments by

Η καθημερινότητα στο σπίτι … παχαίνει !

Μπορεί να έχουν όλοι στο μυαλό τους ότι το να βγουν και να φάνε το Σάββατο το βράδυ σε ένα εστιατόριο θα είναι η καταστροφή για τη γραμμή τους και το άδοξο τέλος της δίαιτας τους , αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια ! Τα μεγαλύτερα λάθη γίνονται καθημερινά και γίνονται … μέσα στο ίδιο σου το σπίτι !

Η ατασθαλία του Σαββάτου (το φαγητό στο εστιατόριο, τα ποτά με φίλους σε κάποιο μπαρ) δεν είναι σε θέση να καταστρέψουν την προσπάθειά σου και να έχουν σοβαρές επιπτώσεις στη σιλουέτα σου … αρκεί φυσικά όλη την υπόλοιπη εβδομάδα να ακολουθείς ένα σταθερό και ισορροπημένο πλάνο διατροφής.

Τα μικρά λάθη που κάνουν μεγάλες ζημιές …

Νο 1 λάθος : Φαγητό χωρίς πρόγραμμα

Το φαγητό (όπως και πολλά άλλα πράγματα) θέλει πρόγραμμα. Πρόγραμμα των ημερησίων γευμάτων (ποιοτικά, χρονικά και ποσοτικά), πρόγραμμα του μενού της εβδομάδας, πρόγραμμα ακόμα και για τα μικρά σνακ (στο γραφείο, το σχολείο, το πανεπιστήμιο).

Δεν αφήνουμε λοιπόν στην τύχη τα γεύματά μας, φροντίζουμε να οργανώνουμε το εβδομαδιαίο διατροφικό μας πλάνο ώστε να περιέχει όλες τις απαραίτητες θρεπτικές τροφές (κρέας, ψάρι, όσπρια, λαχανικά) και στη συνέχεια κάθε βράδυ οργανώνουμε το κάθε γεύμα (μικρό ή μεγάλο) της επόμενης ημέρας μας !

Νο 2 λάθος : Ένα σπίτι γεμάτο γλυκά για τα παιδιά

Ένα σπίτι γεμάτο γλυκά ή παχυντικές αλλά ανθυγιεινές λιχουδιές, δεν είναι κακό μόνο για εμάς που μπαίνουμε στον πειρασμό, αλλά και για τα ίδια τα παιδιά. Αποφεύγουμε λοιπόν να γεμίζουμε τα ντουλάπια μας με ανθυγιεινά σνακ και φροντίζουμε να φτιάχνουμε τα δικά μας, σπιτικά και πολύ υγιεινά σνακ (για εμάς και κυρίως για τα παιδιά μας) !

Νο 3 λάθος : Το παν είναι η σωστή αποθήκευση

Φροντίζουμε να έχουμε στα πιο εμφανή σημεία (στα ντουλάπια μας αλλά και μέσα στο ψυγείο) τα λεγόμενα “υγιεινά τρόφιμα”. Συνηθως πεινάμε πρώτα με το μάτι. Αν κάτι κεντρίσει την προσοχή μας συνήθως μας ανοίγει και την όρεξη. Έτσι, αποφεύγουμε να αποθηκεύουμε σε πολύ προσβάσιμα και ορατά σημεία τα παχυντικά και όχι τόσο υγιεινά τρόφιμα, και φροντίζουμε να έχουμε σε σημεία προσβάσιμα τα φρούτα και τα λαχανικά !

Νο 4 λάθος : Τρώμε μακριά στην τηλεόραση

Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, τα άτομα που συνηθίζουν να γευματίζουν μπροστά στην τηλεόραση, τείνουν να καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού. Ο εγκέφαλος είναι απορροφημένος από το τηλεοπτικό πρόγραμμα, με αποτέλεσμα να μην λαμβάνει το μήνυμα πως ο οργανισμός δε χρειάζεται άλλη τροφή.

Νο 5 λάθος : Τρώμε μέσα από την κατσαρόλα

Όταν γευματίζουμε πρέπει να έχουμε σαφή τα όρια της μερίδας μας. Τρώγοντας μέσα από την κατσαρόλα ή από ένα μεγάλο τάπερ, δεν έχουμε σαφή εικόνα του τι και κυρίως του πόσο τρώμε, με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε σημαντικά μεγαλύτερη ποσότητα τροφής από αυτή που πραγματικά χρειάζεται ο οργανισμός μας. Αποτέλεσμα ;;; Όλη αυτή η παραπανίσια ποσότητα γίνεται λίπος και παχάκια …

Νο 6 λάθος : Συνηθισμένα σερβίτσια

Το πιάτο στο οποίο τρώμε δεν πρέπει να είναι από εκείνα τα πολύ μοδάτα μεν αλλά στην ουσία “ανθυγιεινά” μεγάλα πιάτα. Όσο μεγαλύτερο είναι το πιάτο τόσο περισσότερο φαγητό βάζουμε ώστε να είναι “σωστό” οπτικά το πιάτο. Μαθαίνουμε λοιπόν να χρησιμοποιούμε μικρά πιάτα και κατά προτίμηση μονόχρωμα ώστε να είναι εμφανής η τροφή επάνω σε αυτά !

Νο 7 λάθος : Δυσάρεστο περιβάλλον

Για να καταναλώνουμε λιγότερη τροφή (όπως αποδεικνύουν σχετικές επιστημονικές έρευνες), πρέπει να φτιάχνουμε ένα ευχάριστο περιβάλλον την ώρα του φαγητού. Η ήρεμη και χαλαρή ατμόσφαιρα, μακριά από άγχη και προβληματα, οδηγεί σε κατανάλωση κατά περίπου 18 % λιγότερης τροφής ! Ανάψτε κεριά, βάλτε απαλή μουσική και αφήστε τα προβλήματα μακριά από το τραπέζι σας !

Σπιτικές συνήθειες που σε ... παχαίνουν !!!

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.