Σωστή διατροφή … αλλά και σωστός τρόπος !

Feb 02, 2016 No Comments by

Αφού το κάνεις … κάν’το σωστά !

Δε φτάνει μόνο να τρώμε σωστά, να τρώμε υγιεινά, να γεμίζουμε το καθημερινό μας διατροφικό πλάνο με θρεπτικές τροφές … χρειάζεται και σωστός τρόπος να τρώμε όλες αυτές τις υγιεινές τροφές. Τι κάνουμε λοιπόν λάθος και χάνουμε πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία από τα φαγητά μας ;

Είναι κρίμα να αγοράζουμε τόσα πολύτιμα υλικά, τόσο θρεπτικές τροφές … και τελικά (κάνοντας μικρά λαθάκια) να χάνουμε τις πολύτιμες βιταμίνες τους. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι απαραίτητα σε κάθε διατροφή. Είναι πλούσια σε βιταμίνες, σε ωφέλιμες φυτικές διαιτητικές ίνες (που ενισχύουν την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού μας συστήματος και διατηρούν τη σιλουέττα μας πάντα αδύνατη και θελκτική), σε βιοφλαβονοειδή και σε πληθώρα άλλων θρεπτικών στοιχείων.

Τι λάθη κάνω και χάνω όλες τις βιταμίνες ;;;

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 1 : Προτιμώ να είναι εποχής !

Όταν πηγαίνω σουπερμάρκετ, τα φρούτα και τα λαχανικά που επιλέγω να βάλω στο καλάθι μου (και φυσικά στο πιάτο μου !), προτιμώ πάντα να είναι εποχής ! Προτιμώ ντόπιους μικρούς παραγωγούς που δίνουν βάση στην ποιότητα και όχι στο κέρδος. Τα φρέσκα προϊόντα είναι πολύ πιο αγνά. Οι μικροπαραγωγοί δεν χρησιμοποιούν συνήθως τόσα επιβλαβή χημικά όσα οι μεγάλοι παραγωγοί που αποσκοπούν και στο μεγάλο κέρδος !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 2 : Παίρνω μόνο όσο χρειάζομαι !

Είναι προτιμότερο να πηγαίνω πιο τακτικά στο σουπερμάρκετ, παρά να φορτώνομαι με μεγάλες ποσότητες φρούτων και λαχανικών, τα οποία κινδυνεύουν να χαλάσουν. Αγοράζοντας μικρές ποσότητες, μπορεί να αναγκάζομαι να πηγαίνω συχνότερα στο σουπερμάρκετ, αλλά το πιάτο μου περιλαμβάνει πάντα φρέσκα και γεμάτα βιταμίνες, νόστιμα και θρεπτικά λαχανικά και φρούτα.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 3 : Λαχανικά ελαφρώς (!!!) μαγειρεμένα !

Όσο λιγότερο μαγειρεμένα είναι τα λαχανικά σας, τόσο περισσότερες από τις βιταμίνες τους διατηρούν. Μην τα μαγειρεύετε πολύ λοιπόν … και προτιμήστε να τα τρώτε πιο “ζωντανά” !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 4 : Όλα στον ατμό !

Τα λαχανικά σας, ιδανικά, μαγειρέψτε τα στον ατμό ! Απαιτείται ελάχιστος χρόνος μαγειρέματος (έτσι ώστε να παραμένουν ζωντανά και γεμάτα πολύτιμα συστατικά) και είναι πολύ νόστιμα ! Επενδύστε λοιπόν σε έναν καλό ατμομάγειρα που θα σας λύσει τα χέρια στην κουζίνα και παράλληλα θα τονώσει την υγεία σας και θα φροντίσει την γραμμή σας !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 5 : Όσο μπορώ τρώω και τη φλούδα !

Πολλά φρούτα και λαχανικά μπορούν να τρώγονται μαζί με τη φλούδα τους. Ωστόσο, λόγω των πολλών χημικών που χρησιμοποιούν συνήθως οι παραγωγοί, φοβόμαστε πλέον και αποφεύγουμε να τα τρώμε ολόκληρα. Επιλέγουμε λοιπόν αγνά υλικά, που μπορούμε να τα τρώμε με τη φλούδα τους. Έτσι κερδίζουμε περισσότερες φυτικές διαιτητικές ίνες και φυσικά περισσότερες βιταμίνες !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 6 : Ωμά λαχανικά & σαλάτες !

Τα ωμά λαχανικά είναι ότι πιο ωφέλιμο και υγιεινό μπορούμε να προσφέρουμε στον οργανισμό μας ! Σε κάθε τραπέζι, κάθε ημέρα, θα πρέπει να υπάρχουν ωμά λαχανικά (της αρεσκείας μας) που θα δώσουν χρώμα, γεύση και υγεία στο τραπέζι μας !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ Νο 7 : Δεν αφήνω τον χρόνο να περάσει !

Μόλις καθαρίσω τα φρούτα και τα λαχανικά μου τα καταναλώνω αμέσως ! Όσο περνάει η ώρα τόσο χάνουν πολύτιμα συστατικά.

Σωστή διατροφή ... αλλά και σωστός τρόπος !

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.