4 Υγιεινοί λόγοι για να καταναλώσετε μία σαλάτα Σήμερα

Oct 18, 2017 No Comments by

Κάνοντας μία απλή αλλαγή στην δίαιτα σας – προσθέτοντας μία σαλάτα σχεδόν κάθε μέρα – θα σας δώσει πολλαπλά οφέλη …

Είχατε μία σαλάτα στο γεύμα σας σήμερα; Καταναλώνοντας μία σαλάτα κάθε μέρα, μπορεί να αποτελεί μία από τις πλέον υγιεινές συνήθεις που μπορείτε να αποκτήσετε και σίγουρα μία από τις πλέον εύκολες επίσης.

Η κατανάλωση της σαλάτας είναι ο πλέον βολικός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε τα φρούτα και τα λαχανικά στην ημερήσια διατροφή σας.

Οι σαλάτες βρίσκονται στο μενού κάθε εστιατορίου και μπορείτε ακόμη και να αγοράσετε μία σε περίπτωση που δεν διαθέτετε χρόνο για την προετοιμασία της.

Χιλιάδες διαφορετικές σαλάτες, πράσινες, τροπικές, ελεύθερες από λίπη ή με λίγες θερμίδες, οτιδήποτε επιθυμείτε μπορείτε εύκολα να το προετοιμάσετε ή να το αγοράσετε γρήγορα και εύκολα.

Εκτός όλων αυτών, οι σαλάτες είναι δροσιστικές, τραγανές και αποτελούν διασκέδαση την ώρα της κατανάλωσης τους. Μπορείτε πάντοτε να τις τροποποιείτε ανάλογα με τις συνήθειες σας και τα γούστα σας προσθέτοντας τα ανάλογα φρούτα ή λαχανικά της αρεσκείας σας.

Ας δούμε λοιπόν γρήγορα 4 λόγους που θα σας κάνουν να καταναλώσετε μία σαλάτα σήμερα οπωσδήποτε …

1. Καταναλώστε σαλάτες για τις διαιτητικές ίνες

Είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι κάτι που δεν μπορούμε να χωνέψουμε, μπορεί να είναι τόσο καλό για την υγεία μας. Χρησιμοποιώντας μία δίαιτα υψηλή σε ίνες βοηθά στην μείωση της χοληστερίνης και να αποτρέψει την δυσκοιλιότητα.

2. Καταναλώνετε Σαλάτες για τα Υγιεινά Οφέλη των φρούτων και των Λαχανικών

Εάν καταναλώνετε πράσινες σαλάτες συχνά, εξασφαλίζετε υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών (βιταμίνη C και Ε, φολικό οξύ, λυκοπένιο και άλφα και βήτα καροτίνη, ειδικότερα εάν οι σαλάτες σας περιλαμβάνουν ωμά λαχανικά.

3. Καταναλώνετε Σαλάτες για να Μειώσετε τις Θερμίδες και να Αυξήσετε την Ικανοποίηση

Εάν ο στόχος σας είναι να χάσετε βάρος, τότε μπορείτε να ξεκινάτε το γεύμα σας με μία πράσινη σαλάτα. Έρευνες έδειξαν ότι καταναλώνοντας ως πρώτο ένα πιάτο με λίγες θερμίδες, όπως μία πράσινη σαλάτα με 150 θερμίδες ή και λιγότερες, αισθάνεστε πιο χορτάτοι, καθώς παράλληλα μειώνει τον συνολικό αριθμό θερμίδων που λαμβάνετε σε ένα γεύμα.

4. Καταναλώνετε Σαλάτες για να αποκτήσετε Έξυπνα Λίπη

Τρώγοντας μικρή ποσότητα από καλά λίπη (όπως τα μονοακόρευστα λίπη που συναντάμε στο ελαιόλαδο, στο αβοκάντο και στα καρύδια) με τα λαχανικά σας δείχνει να βοηθά το σώμα σας να απορροφήσει προστατευτικά φυτοχημικά, όπως το λυκοπένιο από τις ντομάτες και την λουτείνη από τα λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα.

Εμπλουτίστε λοιπόν την σαλάτα σας με λίγο ελαιόλαδο, για να σας δώσει λίγα χρόνια ζωής επιπλέον. Μία Ιταλική έρευνα σε άτομα άνω των 60 ετών έδειξε ότι η δίαιτα που περιλαμβάνει πολύ ελαιόλαδο και ωμά λαχανικά συνδέεται με μειωμένη θνησιμότητα.

4 Υγιεινοί λόγοι για να καταναλώσετε μία σαλάτα Σήμερα

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.