Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής : Πόσο συχνά πρέπει να τρώω το καθετί ;;;

Jun 16, 2015 No Comments by

“Φρούτα, λαχανικά , όσπρια, κρέας …”

Τι πρέπει να μαγειρέψω κάθε μέρα ; Πόσο συχνά πρέπει να φτιάχνω ψάρι ; Κάνει να τρώω μόνο λαχανικά και φρούτα ; Επιτρέπονται τα λιπαρά στη διατροφή μου ;

Πολλές πολλές ερωτήσεις για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να τρώμε, και κυρίως για το πώς πρέπει να δομήσουμε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα της διατροφής μας ! Το πρόβλημα της κάθε νοικοκυράς είναι το τι φαγητό πρέπει να φτιάξει κάθε ημέρα για μεσημεριανό γεύμα.

(!!!) : Το σημαντικότερο όμως ερώτημα είναι “Τι πρέπει να φτιάξω σήμερα για μεσημεριανό ώστε συνολικά όλη την εβδομάδα να έχω πάρει όλα τα απαρίτητα στοιχεία και τις βιταμίνες που έχει τόση ανάγκη ο οργανισμός !”.

Μια διατροφή για να είναι ολοκληρωμένη δεν πρέπει να στερείται κανενός συστατικού :

  • ούτε της πρωτεΐνης
  • ούτε των υδατανθράκων
  • ούτε των φυτικών ινών
  • αλλά ούτε και των καλών λιπαρών

Πόσο συχνά όμως πρέπει να τρώω το καθετί ;

Τα τρόφιμα πρέπει να τα τρώμε ως εξής :

  • λαχανικά ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

Προτεινόμενα γεύματα : σαλάτες, βραστά λαχανικά, ψητά λαχανικά στη σχάρα, λαδερά φαγητά (1 ή 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ως συνοδευτικό κάποιου κρέατος) όπως μπριάμ, φασολάκια, αγκινάρες, μπάμιες, κουνουπίδι, μπρόκολο, παντζάρια, μελιτζάνες, πιπεριές, παπουτσάκια, ιμάμ, γεμιστά

  • φρούτα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

Προτεινόμενα γεύματα : Φρουτοσαλάτες, φρούτα σε φρεσκοστιμμένους χυμούς (χωρίς προσθήκη ζάχαρης), φρούτα με γιαούρτι, smoothies με φρούτα εποχής, σαλάτες λαχανικών με φρέσκα φρούτα

  • όσπρια 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Προτεινόμενα γεύματα : κεφτέδες από όσπρια (ρεβιθοκεφτέδες, κεφτέδες από φακές), σούπα από όσπρια (σούπα φακές, σούπα φασόλια με λουκάνικο, σούπα φασόλια με καρότο και άλλα λαχανικά της αρεσκείας σας), φάβα, φακόρυζο ή ρεβιθόρυζο (με γιαούρτι προαιρετικά)

  • λευκό άπαχο κρέας ή ψάρι 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Προτεινόμενα γεύματα : κοτόπουλο, γαλοπούλα, κουνέλι, θαλασσινά (χταπόδι, καλαμαρι, μύδια, στρείδια, σουπιά), ψάρια

  • κόκκινο κρέας 1 ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Προτεινόμενα γεύματα : αρνί, μοσχάρι, χοιρινό (με συνοδευτικό λαχανικά)

  • ζυμαρικά 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ (ως συνοδευτικό του πιάτου)

Προτεινόμενα γεύματα : σαλάτες με ζυμαρικά, ζυμαρικά με όσπρια, ζυμαρικά με κρέας, ζυμαρικά με θαλασσινά (Προτείνονται τα ζυμαρικά ολικής άλεσης !)

Συνδυάστε τις τροφές σας και φτιάξτε διαφορετικό πλάνο για κάθε εβδομάδα ! Με αυτόν τον τρόπο δε θα βαριέστε και το φαγητό θα είναι πάντα εκτός από μια πολύ υγιεινή διαδικασία και μια ευχάριστη διαδικασία !

Σημαντικό είναι να μην κάνουμε το φαγητό ρουτίνα, αλλά ακόμα και κατά την διάρκεια μιας δίαιτας να παραμένει απόλαυση … !

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής : Πόσο συχνά πρέπει να τρώω το καθετί ;;;

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.