Καταπολέμησε το άγχος … τρώγοντας σωστά !!!

Jun 28, 2016 No Comments by

Μια καθημερινότητα που σε φθείρει ;;;

Υπάρχει λύση ! Το άγχος είναι μια καθημερινή πραγματικότητα (δυστυχώς) και αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Οικονομικές υποχρεώσεις που μας πιέζουν, εργασιακές ανακατατάξεις, οικογενειακές εντάσεις και διαπροσωπικά προβλήματα, μας πιέζουν και μας καταπιέζουν καθημερινά, με αποτέλεσμα να έχουν τελικά επιπτώσεις και στην ψυχική αλλά και την σωματική υγεία μας !

Ακόμα και ασήμαντα πράγματα (όπως η κίνηση στους δρόμους, το λοξοκοίταγμα ενός γείτονα ή η αποτυχία του φαγητού που μαγείρευες, λόγω των οξυμένων νεύρων και της κακής ψυχολογίας σου, μπορεί να φαντάζουν ενοχλητικά ή και ολέθρια.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Ψυχραιμία ! Ξεκίνησε την ημέρα σου ήρεμα και φρόντισε να τρέφεσαι σωστά ! Οι κατάλληλε τροφές μειώνουν το άγχος !

Οι τροφές που φέρνουν … ηρεμία !!!

Νο 1 τροφή : Οι ξηροί καρποί

Τα Ω – 3 καλά λιπαρά οξέα των ξηρών καρπών είναι πολύ ωφέλιμα για τον οργανισμό, πράγμα ευρέως γνωστό. Αυτό που δε γνωρίζει όμως ο περισσότερος κόσμος, είναι πως οι ξηροί καρποί περιέχουν πολύτιμες ουσίες που καταπολεμούν (και μάλιστα με δραστικό τρόπο) το άγχος, το στρες και την κατάθλιψη.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μια χούφτα ξηρών καρπών την ημέρα θα μειώσει σημαντικά τις κρίσεις άγχους που βιώνετε και θα σας κρατήσει πιο ήρεμους και ψύχραιμους.

Νο 2 τροφή : Η βρώμη

Η βρώμη περιέχει σύνθετους υδατάνθρακες που έχουν την ιδιότητα να αυξάνουν τα επίπεδα της ορμόνης σεροτονίνης στον οργανισμό. Η ορμόνη σεροτονίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής, γνωστός και με την ονομασία “ορμόνη της χαράς” !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η βρώμη αποτελεί ιδανικό πρωινό γεύμα για ενέργεια, ευεξία και καλή διάθεση για ολόκληρη την οικογένεια (και ειδικά για τα παιδιά) !

Νο 3 τροφή : Το πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι μια εκπληκτική πηγή αντιοξειδωτικών στοιχείων που (όπως μας δηλώνουν οι επιστήμονες κατόπιν πολλών ερευνών), μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα της ορμόνης σεροτονίνης στον οργανισμό και να ευνοήσει την διάθεση του ατόμου.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το πράσινο τσάι μπορείτε να το πιέιτε ζεστό τους κρύους μήνες του χειμώνα, αλλά και παγωμένο τους θερμούς καλοκαιρινούς μήνες !

Νο 4 τροφή : Τα ψάρια

Τα ψάρια, όπως και οι ξηροί καρποί, είναι πλούσια σε ωφέλιμα Ω – 3 καλά λιπαρά οξέα που ευνοούν την υγεία του εγκεφάλου και συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση του άγχους !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Εντάξτε τα ψάρια στη διατροφή σας ! Μια φορά την εβδομάδα απαραιτήτως (ή και 2 φορές αν είναι δυνατόν) και θα έχετε θεαματικά οφέλη στον οργανισμό σας !

Νο 5 τροφή : Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το μαρούλι, το σπανάκι, τα χόρτα, είναι εξαιρετικά ωφέλιμα για τον οργανισμό αλλά και απίστευτος σύμμαχος στη μάχη κατά της κατάθλιψης !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Τα λαχανικά αυτά είναι ωφέλιμα όταν τρώγονται ωμά σε σαλάτες , αλλά και μαγειρεμένα !

Νο 6 τροφή : Η μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι ίσως η πιο αγαπημένη τροφή των περισσοτέρων στη μάχη κατά του άγχους, της θλίψης και της στεναχώριας. Όλοι καταφεύγουν σε αυτή τις “δύσκολες” ώρες τους … ακόμα και αν αγνοούν τον λόγο ! Η μαύρη σοκολάτα και πιο συγκεκριμένα το κακάο, οφείλεται για την παραγωγή ενδορφινών από τον εγκέφαλο, που έχουν άμεση σχέση με το αίσθημα ψυχικής ευφορίας και ευεξίας που νιώθει το άτομο !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ιδανική είναι η μαύρη σοκολάτη με περιεκτικότητα σε κακάο από 70 % και περισσότερο !

Νο 7 τροφή : Το avocado

Το avocado είναι μια εκπληκτική υπερ-τροφή, εξαιρετικά πλούσια σε Ω – 3 καλά λιπαρά οξέα, που και εκείνη με τη σειρά της επηρεάζει την ψυχική κατάσταση του ατόμου και το βοηθά να διαχειριστεί το άγχος και το στρες που το κατατρώει.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το avocado μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα σε σαλάτες, σε σάντουιτς, σε γλυκά και σε μακαρονάδες και κετός από νοστιμιά να προσδώσει και πολλά οφέλη !

Καταπολέμησε το άγχος ... τρώγοντας σωστά !!!

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.