Γεύματα για απώλεια βάρους … με ελάχιστες θερμίδες !

Jan 05, 2016 No Comments by

Αδυνάτισμα με βιταμίνες αλλά και γεύση !

Το δύσκολο με το αδυνάτισμα είναι τα άνοστα και ανιαρά φαγητά που πρέπει να τρώμε ώστε να καταφέρουμε να μειώσουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε ημερησίως στα γεύματά μας και κατ’επέκταση να μειώσουμε και το σωματικό μας λίπος και το σωματικό μας βάρος.

Σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζεται κανείς ότι είναι κάτι το εύκολο. Το μέτρημα των θερμίδων είναι ο χειρότερος εφιάλτης όλων και δυστυχώς … η κυριότερη αιτία να παραιτηθούν από την προσπάθειά τους. Ωστόσο, μαθαίνοντας για τις τροφές και την θερμιδική τους αξία, είναι ο πιο εύκολος τρόπος να εξασφαλίσουμε ΣΙΓΟΥΡΟ και ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ … αλλά και να διατηρήσουμε την αδύνατη γραμμή μας και να μην ξαναπάρουμε όλα αυτά τα κιλά που με τόσο κόπο και προσπάθεια καταφέραμε να χάσουμε.

Το κλειδί για ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ είναι η σωστή και ισορροπημέμη διατροφή για πάντα ! Οι δίαιτες, μπορεί να φέρουν αποτελέσματα αλλά δυστυχώς είναι μόνο προσωρινά.

Για να μπορέσουμε όμως να διατηρήσουμε ένα αδύνατο αλλά γερό και δυνατό κορμί, απαιτείται μια σωστή διατροφή … που δε θα είναι βαρετή !

Μαγειρεύουμε υγιεινά, νόστιμα και ολιγοθερμιδικά γεύματα !

Αρχικά βάζουμε έναν στόχο, τον οποίο φροντίζουμε να ακολουθούμε πιστά. Ορίζουμε λοιπόν σαν μέγιστη θερμιδική αξία του κάθε γεύματός μας τις 400 θερμίδες και αφήνουμε ελεύθερη τη φαντασία μας να συνδυάσει νόστιμα και θρεπτικά υλικά … μέσα σε αυτά τα θερμιδικά πλαίσια.

Γεύματα με 400 θερμίδες … ή λιγότερες !

1ο πιάτο : Φιλέτο κοτόπουλο με μοτσαρέλα

Το φιλέτο κοτόπουλο είναι το πιο υγιεινό και διαιτητικό κρέας. Συνδυάζουμε λοιπόν το φιλέτο κοτόπουλο (ψητό και όχι τηγανητό) με μοτσαρέλα, ντοματίνια, δυόσμο και λίγο ελαιόλαδο.

2ο πιάτο : Πίτσα (στο περίπου)

Παίρνουμε μια τορτίγια και τη χρησιμοποιούμε σαν ζύμη πίτσας. Επάνω απλώνουμε φρέσκια ντομάτα τριμμένη (με λίγη ρίγανη) και απλώνουμε φετούλες ντομάτας και μοτσαρέλας. Στο τέλος, απλώνουμε (αφού βγάλουμε την πίτσα από τον φούρνο), απλώνουμε επάνω μια χούφτα φρέσκια ρόκα και ρίχνουμε ελάχιστο φρέσκο ελαιόλαδο και ελάχιστο ξύδι μπαλσάμικο.

3ο πιάτο : Σαλάτα κινόα, μήλο και λάχανο

Σε μια γαβάθα βάζουμε την κινόα (βρασμένη) και προσθέτουμε το τριμμένο λάχανο και το μήλο σε κυβάκια.

4ο πιάτο : Φακές σούπα με φρυγανισμένο ψωμί

Φτιάχνουμε τις φακές μας με σάλτσα κόκκινης φρέσκιας ντομάτας και δάφνη. Αφού σερβίρουμε βουτάμε και μια φέτα φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης μέσα στη σούπα μας. (Το φρυγανίζουμε στον φούρνο με ελάχιστο ελαιόλαδο.)

5ο πιάτο : Σαλάτα τόνου με φράσκια ρόκα κ ντοματίνια

Μια κονσέρβα τόνου (σε νερό) μπορεί να μας λύσει αμέσως τα χέρια και να μην μπούμε καν στην κουζίνα. Μια σαλάτα με τόνο, φρέσκια ρόκα και ντοματίνια είναι εκτός από πολύ γευστική, υγιεινή και γρήγορη … και πάρα πολύ όμορφη στο μάτι με τα ωραία χρώματά της !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε πως ένα πιάτο δεν πρέπει να είναι μόνο γευστικό αλλά και ευπαρουσίαστο ! Χορταίνουμε όχι μόνο με αυτό που γεύεται η γλώσσα μας, αλλά και με αυτό που γεύεται το μάτι μας.

6ο πιάτο : Φρέσκος σολωμός με φασολάκια και σάλτσα μελιού με μουστάρδα

Ο φρέσκος σολωμός είναι ένα ιδανικό φαγητό για δίαιτα ! Πολύ νόστιμο, πολύ υγιεινό και πολύ χαμηλό σε θερμίδες !

Γεύματα για απώλεια βάρους ... με ελάχιστες θερμίδες !

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.