Πώς θα βοηθήσεις τον μικρό σου μπόμπιρα να έχει καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο ;;;

Jan 24, 2017 No Comments by

Βοθηστε το “βλαστάρι” σας … να ανθίσει !

Η αγάπη μιας μάνας για το παιδί της είναι ανεξάντλητη, όπως άλλωστε και η επιθυμία της να το βλέπει να προοδεύει και να εξελίσσεται ! Η ανασφάλεια όμως μας καταπνίγει και πολλά ερωτηματικά στοιχειώνουν το μυαλό της μάνας …

Αναπτύσσεται σωστά το παιδί μου ;

Είναι άραγε η διατροφή που του παρέχω η σωστή για την σωματική και διανοητική του ανάπτυξη ;

Υπάρχουν “πρέπει” και “δεν πρέπει” που θα έπρεπε να γνωρίζω ;

Πώς θα αποκτήσει το παιδί μου γερό ανοσοποιητικό σύστημα και “κοφτερό” μυαλό ;

Εναρκτήριο σημείο θα πρέπει να αποτελεί το γεγονός πως για την σωστή ανάπτυξη του ΚΑΘΕ παιδιού αποτελεί η σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Κάθε γονιός θα πρέπει να φροντίζει για την σωστή διατροφή του παιδιού του, αφού μια κακή και ανεπαρκής διατροφή μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημιά στο λεμφικό σύστημα του παιδιού και κατ’επέκταση να του κοστίσει την υγεία του !

Για την ενίσχυση λοιπόν του αμυντικού συστήματος του οργανισμού του κάθε μικρού παιδιού (και όχι μόνο !) απαιτείται μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνες (Α, Β, Ε, C ) καθώς επίσης και σε μεταλλα (ειδικά όπως ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και το σελήνιο).

Το καλό οικοδόμημα θέλει γερές βάσεις !

Είναι πολύ σημαντικό , από πολύ μικρή ηλικία, να μυήσουμε το παιδί μας στην τελετουργεία του φαγητού και να φροντίσουμε να διαμορφώσει μεγαλώνοντας υγιείς διατροφικές συνήθειες. Σε αυτό παίζει καθοριστικό ρόλο και η συμπεριφορά των ίδιων των γονιών απέναντι στα γεύματά τους.

Έτσι, ένας γονιός μυστήριος, με διατροφικές ιδιοτροπίες, κατά πάσα πιθανότητα θα γαλουχήσει ένα παιδί με αντίστοιχες ιδιοτροπίες και διατροφικά προβλήματα.

Ο ρόλος του γονιού είναι εξαιρετικά σημαντικός στη διατροφή του παιδιού, ειδικά κατά την περίοδο που αυτό διαμορφώνει τον χαρακτήρα του αλλά και τις διατροφικές του συνήθειες !

Το παιδί θα πρέπει να ακολουθεί έβνα πρόγραμμα ολοκληρωμένης διατροφής, πολλών και μικρών γευμάτων μέσα στην ημέρα, που θα το τροφοδοτούν με ενέργεια και θα το βοηθούν να αναπτυχθει … σωματικά και νοητικά !

ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΘΕΡΜΙΔΩΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΘΕΡΜΙΔΩΝ
12 μηνών 550 θερμίδες 1100 θερμίδες
από 13 μηνών έως 2 ετών 700 θερμίδες 1400 θερμίδες
Από 2 ετών έως 3 ετών 850 θερμίδες 1650 θερμίδες

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η ιδανική ποσότητα θερμίδων ανά ημέρα είναι κάπου στην μέση, μεταξύ ελάχιστης και μέγιστης τιμής !

Πρέπει το παιδί μου να τρώει υδατάνθρακες ;

ΝΑΙ ! Το παιδί δεν πρέπει να στερείται καμίας διατροφικής ομάδας ! Ακόμα και οι υδατάνθρακες (όπως το ψωμί, τα δημητριακά, τα ζυμαρικά, οι πατάτες και το ρύζι), είναι εξαιρετικά ωφέλιμα και απαραίτητα για την ανάπτυξή του ! Ειδικά οι υδατάνθρακες είναι μια διατροφική ομάδα που υπάρχει καθημερινά στη διατροφή του παιδιού, ωστόσο οι άλλες 4 ομάδες δεν είναι απαραίτητο να καταναλώνονται όλες καθημερινά !

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι απαραίτητο να υπάρχουν σε κάποια γεύματα του παιδιού κάθε ημέρα, όπως επίσης και τα γαλακτοκομικά, σε αντίθεση με τις πρωτεΐνες που μπορεί να απουσιάζουν κάποια ημέρα χωρίς πρόβλημα !

Με τον όρο πρωτεΐνες εννοούμε τόσο τη ζωική πρωτεΐνη (όπως το κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, τα αυγά) όσο και τη φυτική πρωτεΐνη (όπως τα όσπρια, τους σπόρους, τους ξηρους καρπούς).

Πώς θα κάνω το παιδί μου πιο έξυπνο ;;;

Μα φυσικά με τη σωστή διατροφή ! Η κατάλληλη διατροφή μπορεί να βοηθήσει ένα παιδί να σγκεντρώνεται περισσότερο στο μάθημα, αλλά και να επηρεάσει θετικά την απόδοσή του στα μαθήματα.

Μερικές σημαντικές τροφές για έξυπνα παιδάκια είναι :

  • τα πορτοκάλια
  • οι μπανάνες
  • τα αυγά
  • το σπανάκι
  • το γάλα
  • το ψάρι
  • το κρέας
  • τα καρύδια
  • το κοτόπουλο
  • το συκώτι
Πώς θα βοηθήσεις τον μικρό σου μπόμπιρα να έχει καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο ;;;

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.