Αδυνάτισμα : Δεν χρειάζεται προσπάθεια … απλά πονηριά !

Oct 13, 2015 No Comments by

Ουφφφφ … Ώρα για δίαιτα πάλι ;

Έχουμε μια τάση να αναβάλλουμε συνεχώς την αρχή μιας δίαιτας από Δευτέρα σε Δευτέρα. Η δυσκολία ενός διαιτητικού προγράμματοςκαι η πειθαρχία που απαιτείται το καθιστούν σχεδόν πάντα ακατόρθωτο, με αποτέλεσμα τίποτα παραπάνω από απογοήτευση, απελπισία και φυσικά μεγάλη ανασφάλεια με τον εαυτό μας και με τοσώμα μας !

Πώς μπορεί να γίνει όμως να χάσουμε τα περιττά κιλά ;

Πώς θα καταφέρουμε να απαλλαγούμε από την πηγή της ανασφάλειάς μας, και να αποκτήσουμε ένα σώμα που όλοι θα το θαυμάζουν και όλοι θα το ζηλεύουν ;

Ναι ! Ίσως δεν είνα και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο (δε θα σας πω ψέμματα !), αλλά το βασικό δεν είναι τόσο ο κόπος και η προσπάθεια, όσο η πονηριά !

Με έξυπνα και εύστοχα τρικ μπορούμε να πετύχουμε τον στόχο μας πολύ πιο εύκολα και ακοπίαστα !

Τα τρικ για αποτελεσματικό αδυνάτισμα !

Τρικ Νο 1 : Τα καυτερά φαγητά

Αγαπάς τα καυτερά φαγητά ; Εκμεταλλεύσου το ! Τα καυτερά φαγητά αυξάνουν αποτελεσματικά τον μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού μέσω της φυσικής λειτουργίας της θερμογένεσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο οργανισμός, να πραγματοποιεί πολλαπλάσιες καύσεις λίπους από πριν … και να χάνεις βάρος !

Τρικ Νο 2 : Ντουζ “μια στο καρφί και μια στο πέταλο”

Με άλλα λόγια … σκωτσέζικο ντουζ ! Η εναλλαγή κρύου και ζεστού νερού είναι ένα ακόμα πολύ έξυπνο τρικ για να κινητοποιήσεις τον κοιμισμένο μεταβολισμό σου. Εκτός από κάψιμο λίπους όμως, θα επιτύχεις και μια πολύ πιο σφριγηλή επιδερμίδα !

(ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Αν σου αρέσει η χειμερινή κολύμβηση θα την απολαύσεις χάνοντας παράλληλα πολλές θερμίδες όσο το σώμα σου προσπαθεί να κρατήσει σταθερή τη θερμοκρασία του μέσα στα παγωμένα νερά !)

Τρικ Νο 3 : Πολύ νερό

Το νερό είναι το Α και το Ω στο αδυνάτισμα ! Τουλάχιστον 2 λίτρα νερό κάθε μέρα θα κάνουν τον οργανισμό σου να δουλεύει καλύτερα και θα βοηθήσουν στην αποβολή των τοξινών από το σώμα σου !

Τρικ Νο 4 : Σκέψου πριν αρπάξεις το πιρούνι !

Πριν ορμήσεις στο ψυγείο κάτσε περίπου 10 λεπτάκια να ηρεμήσεις.

(!!!) : Όπως αποδεικνύουν σχετικές έρευνες, μια κρίση βουλιμίας, διαρκεί περίπου 10 λεπτά ! Αν καταφέρεις να ξεπεράσεις αυτά τα 10 λεπτά … έχεις κερδίσει τη μάχη !

Τρικ Νο 5 : Πολλά & συχνά

Τα γεύματα δεν πρέπει να μειώνονται στη διάρκεια της ημέρας όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος, αλλά αντιθέτως να αυξάνονται ! Τα πολλά και μικρής ποσότητας γεύματα θα κρατήσουν στα ύψη τον μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού και θα αυξήσουν τις καύσεις λίπους στο σώμα. Παράλληλα, θα διατηρούν εσένα ευτυχισμένο και ήρεμο αφού δε θα σου λείπει το φαγητό !

Τρικ Νο 6 : Εναλλαγές

Φόντισε να πραγματοποιείς συχνές αλλαγές στο εβδομαδιαίο διατροφικό σου πρόγραμμα για να μη βαριέσαι και να μην συνηθίζει ο οργανισμός ! Από τη στιγμή που δεν θα καταπιέζεσαι διατροφικά και δε θα δυσανασχετείς τρώγοντας συνεχώς τις ίδιες και τις ίδιες “βαρετές” τροφές … όλα γίνονται πολύ πιο εύκολα και το αδυνάτισμα παιχνιδάκι !

Τρικ Νο 7 : ΝΑΙ στο γλυκό !

Μην απαρνηθείς κάθε γλυκό … γιατί σίγουρα αυτό θα στραφεί εις βάρος σου ! Φρόντισε να κρατάς κάποιο μέτρο και να μην καταλήγεις σε υπερβολές. Ιδανικά προτίμησε μαύρη σοκολάτα που είναι πλούσια σε κακάο και ωφέλιμη για τον οργανισμό.

Αδυνάτισμα : Δεν χρειάζεται προσπάθεια ... απλά πονηριά !

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.