8 ασκήσεις για απώλεια πόντων στην περιοχή της περιφέρειας… !!!

Dec 03, 2014 No Comments by

Σίγουρα στην προσπάθεια απόκτησης μιας αψεγάδιαστης σιλουέτας εκτός απ’ τη γυμναστική, σημαντικό ρόλο παίζει και η διατροφή. Αν ανήκεις στην κατηγορία των γυναικών που ακολουθούν ένα πολύ προσεγμένο πρόγραμμα αλλά παρ’ όλα αυτά το λίπος στην περιφέρειά τους επιμένει δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις τις παρακάτω ασκήσεις και να φτάσεις επιτέλους στον στόχο σου…perifereia-slimmingpills-greece

Μηροί

Στάσου όρθια και στην συνέχεια κάνε ένα βήμα μπροστά. Ο μηρός του ποδιού που χρησιμοποίησες να είναι παράλληλος στο πάτωμα και το γόνατο σε ορθή γωνία. Μείνε σ’ αυτή την θέση για 10’’ και επίστρεψε πίσω αργά. Επανάλαβε 8-10 φορές σε κάθε πόδι.

Γλουτοί- δικέφαλοι

Κρατήσου από μια καρέκλα και σήκωσε αργά το δεξί πόδι προς τα πίσω τεντωμένο. Θα αισθανθείς στο γλουτό σου ένα σφίξιμο. Στην συνέχεια κατέβασε αργά και πάλι το πόδι χωρίς να φτάσεις να το αφήσεις να ακουμπήσει στο έδαφος. Επανάλαβε 10-12 φορές σε κάθε πόδι.

Μηροί- γλουτοί

Στάσου όρθια με τα πόδια ανοιχτά στην απόσταση των ώμων. Στην συνέχεια άπλωσε τα χέρια στην πρόταση και λυγίζοντας τα γόνατα κατέβασε την λεκάνη αργά προς τα κάτω. Φτάσε έως το σημείο όπου τα γόνατά σου θα είναι σε ορθή γωνία. Επανάλαβε 8-10 φορές.

Μηροί- δικέφαλοι

Χωρίς να αλλάξεις θέση λύγισε το δεξί πόδι στο γόνατο προσπαθώντας να φτάσεις την φτέρνα στο γλουτό σου. Κράτησε τον μηρό κατακόρυφο και ακίνητο σε όλη την διάρκεια προκειμένου να γυμναστεί η πίσω μεριά του. Επανάλαβε 10-12 φορές σε κάθε πόδι.

Μηροί- τετρακέφαλοι

Κάθισε σε μια καρέκλα (για την ακρίβεια στην άκρη της) και στήριξε το σώμα σου με το δεξί χέρι. Σήκωσε το πόδι σου αργά προς τα πάνω κρατώντας το τεντωμένο. Κατέβασε το αργά και πάλι χωρίς να το ακουμπήσεις στο έδαφος. Επανάλαβε 8-10 φορές σε κάθε πόδι.

Μηροί- απαγωγοί

Στάσου δίπλα στην καρέκλα και ανύψωσε το πόδι σου κρατώντας το τεντωμένο και στρίβοντάς το πλαγίως. Επανάφερέ το στην αρχική θέση χωρίς να το ακουμπήσεις στο έδαφος και επανάλαβε 10-12 φορές σε κάθε πόδι.

( !!! ) : Αν είσαι αρχάρια ξεκίνα με λιγότερες επαναλήψεις και σταδιακά αύξησέ τις!!!

Μηροί- τετρακέφαλοι

Κάθισε στην καρέκλα, ακούμπησε τα χέρια σου για να στηρίζεσαι και με αργές κινήσεις τέντωσε το πόδι σου. Μείνε για 5’’ και στην συνέχεια κατέβασέ το και πάλι αργά. Επανάλαβε 10-12 φορές σε κάθε πόδι.

Μηροί- προσαγωγοί

Ξάπλωσε στο έδαφος στο πλάι. Στήριξε με το ένα χέρι το κεφάλι και με το άλλο το σώμα σου τοποθετώντας το μπροστά στο έδαφος. Λύγισε τα γόνατα και στήριξε το πέλμα που έχεις επάνω στο έδαφος. Σήκωσε όσο μπορείς το πόδι που έχεις κάτω έχοντάς το τεντωμένο. Κατέβασέ το αργά χωρίς να ακουμπήσει στο έδαφος και επανάλαβε 10-12 φορές σε κάθε πόδι.

8 ασκήσεις για απώλεια πόντων στην περιοχή της περιφέρειας… !!!

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.