Χοληστερόλη – Λίπος

Apr 10, 2012 No Comments by

Πολλές ασθένειες συνδέονται με την παχυσαρκία.Ο κίνδυνος για καρδιακά και εγκεφαλικά επεισόδια αυξάνεται σε έναν υπέρβαρο ή παχύσαρκο άνθρωπο.Η εμφάνιση διαβήτη και η αύξηση της αρτηριακής πίεσης είναι επίσης μερικά από τα επακόλουθα της κακής διατροφής.

Η κακή διατροφή,και με αυτό εννοούμε μια διατροφή πλούσια σε κορεσμένα λίπη,έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των επιπέδων χοληστερόλης και στο αίμα μας.Σπάνια κάποιος που το διατροφολόγιό του είναι πλούσιο σε τροφές χαμηλού θερμιδικού δείκτη,κοτόπουλο,ψάρι,φρούτα και λαχανικά,είναι παχύσαρκος ή υπέρβαρος.Αλλά και σε αυτή την περίπτωση η χοληστερόλη του στο αίμα δεν θα ήταν υψηλή.

Ένας άλλος εξίσου σημαντικός λόγος είναι η έλλειψη σωματικής άσκησης.Η απουσία συστηματικής άσκησης στη ζωή μας,ως τρόπου ζωής και όχι ως κάτι περιοδικό για να χάσουμε κάποια κιλά,σε συνδυασμό με την κακή διατροφή οδηγεί στην κακή λειτουργία του οργανισμού και στη δημιουργία πολλών προβλημάτων υγείας.

Ο οργανισμός μας είναι σαν μια μηχανή.Την τροφοδοτούμε με ενέργεια με τις τροφές που καταναλώνουμε καθημερινά,αλλά η ενέργεια αυτή θα πρέπει να διοχετεύεται προς όφελος του οργανισμού μας.Ένα μεγάλο μέρος της ενέργειας αυτής δαπανάται για τη λειτουργία του οργανισμού μας και του σώματός μας.Το υπόλοιπο γίνεται λίπος και αποθηκεύεται στο σώμα μας.

Σε αυτό το σημείο ακριβώς βοηθάει η γυμναστική.Τονώνει τον οργανισμό μας,βοηθάει στο να κάνουμε καλύτερες καύσεις,αποτρέπει τη συσσώρευση λίπους στο σώμα μας,και σε συνδυασμό δε με μια προσεγμένη διατροφή,με μικρά και ισορροπημένα γεύματα μικρής θερμιδικής αξίας και πλούσια σε βιταμίνες και στοιχεία απαραίτητα για τον οργανισμό,εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία του συστήματός μας,ένα όμορφο σώμα και μια ποιοτική ζωή.

Μικρό μυστικό είναι να μασάμε αργά το φαγητό μας για να έχει το σώμα μας τη δυνατότητα να μας προειδοποιήσει όταν εχει χορτάσει.Πρέπει να αφήνουμε το περιθώριο χρόνου να φτάσει το μήνυμα από το στομάχι μας στον εγκέφαλο.Επίσης θα πρέπει να αποφεύγουμε το πρόχειρο φαγητό καθώς και τις άστατες ώρες κατανάλωσής του.Θα πρέπει να μάθουμε να καταναλώνουμε μικρά και συχνά γεύματα,πλούσια σε συστατικά απαραίτητα για τον οργανισμό,σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

Η σωματική άσκηση θα πρέπει να μπει στη ζωή μας για να ενισχύσει τον οργανισμό μας.Η γυμναστική και σωστή διατροφή αποδίδουν μόνο συνδυαστικά.Είναι πολύ σημαντικό να το κατανοήσουμε αυτό και να πάρουμε πολύ στα σοβαρά το θέμα της υψηλής χοληστερόλης και των αρνητικών συνεπειών της.Ακόμα και αν ασκούμαστε,αν η διατροφή μας είναι πλούσια σε κορεσμένα λίπη,υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να εμφανίσουμε υψηλή χοληστερόλη.

Είναι λοιπόν ζωτικής σημασίας να «ακούσουμε» το σώμα μας και τις ανάγκες του και να του δώσουμε την απαιτούμενη προσοχή. Στην περίπτωση που επιθυμούμε και απώλεια κιλών,και για να βοηθήσουμε στην σωστή διαχείρηση της χοληστερόλης στο αίμα μας,μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και το Phen375. Διαβάστε  πληροφορίες για το Phen375 εδώ. Επισημαίνουμε όμως ότι καλό είναι η ταυτόχρονη ύπαρξη μιας καλής διατροφής και άσκησης, ώστε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.

 

Χοληστερόλη - Λίπος

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.