Χειμερινές ιώσεις… τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε για να τις αποφύγουμε!!!

Jan 20, 2015 No Comments by

Χειμώνας… η εποχή που φέρνει μαζί της τις ανεπιθύμητες σε όλους μας ιώσεις. Δες παρακάτω πως θα ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου έτσι ώστε να το βοηθήσεις να απωθήσει κάθε απειλητικό εισβολέα που καραδοκεί να σε ρίξει στο κρεβάτι!flu-slimmingpills-greece

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ…

Σχολαστικό πλύσιμο:

Το ζεστό νερό με το σαπούνι θα απολυμάνει τα χέρια σου που πιθανόν να μεταφέρουν μικρόβια ακουμπώντας τα ασυναίσθητα στα μάτια, την μύτη ή το στόμα σου.

Εφοδιάσου με αντιοξειδωτικά:

Τα αντιοξειδωτικά που λαμβάνεις από τα λαχανικά και τα φρούτα έχουν την ιδιότητα να αποδυναμώνουν τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες κάνουν τον οργανισμό σου περισσότερο επιρρεπή στις ιώσεις. Αντιοξειδωτικά μπορείς επίσης να εφοδιαστείς από τα θαλασσινά, τα δημητριακά, το αυγό, το κρέας, τα όσπρια και το σελήνιο.

Συνένζυμο Q10:

Θα το βρεις στα λιπαρά ψάρια, το μοσχάρι, την σόγια, τους ξηρούς καρπούς, το κοτόπουλο, το σουσάμι, τα φυλλώδη λαχανικά αλλά και στα διαφόρων ειδών έλαια.

Σταυρανθή λαχανικά:

Το κουνουπίδι, το λάχανο, τα λαχανάκια Βρυξελλών και το μπρόκολο περιέχουν τις ουσίες ινδόλη 3C και σουλφοραφάνη οι οποίες θα τονώσουν σημαντικά το ανοσοποιητικό σύστημα.

Βασιλικός πολτός:

Μία ελάχιστη ποσότητα, την οποία θα σου υποδείξει ο δοσομετρητής που τον συνοδεύει, 30’ πριν καταναλώσεις το πρωινό σου είναι αρκετή για να τονώσει αφάνταστα τον οργανισμό σου. Προσοχή να μην παρατείνεις την χρήση του παραπάνω από 1,5 μήνα.

Αφέψημα ‘’εχινάκεια’’:

Πρόκειται για ένα απ’ τα βότανα με την μεγαλύτερη ενισχυτική δράση στο ανοσοποιητικό. Θα το φτιάξεις χρησιμοποιώντας ένα κουταλάκι βότανο βράζοντάς το σε νερό. Προσοχή να μην το καταναλώσεις όμως για πάνω από 10 ημέρες μέσα σε 1 μήνα.

ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ…

Το κάπνισμα:

Εκτός του ότι το ίδιο το κάπνισμα αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σου, καλό θα είναι ακόμα κι αν δεν καπνίζεις να αποφεύγεις τους χώρους όπου επιτρέπεται το κάπνισμα διότι μέσα σ’ αυτούς μεταδίδονται πολύ πιο εύκολα τα μικρόβια και οι ιώσεις.

Την ζάχαρη:

Περιορίζει την ικανότητα των λεμφοκυττάρων να αμύνονται ενάντια στα βακτήρια.

Τις εξαντλητικές δίαιτες:

Τα πολύ αυστηρά διατροφικά προγράμματα θα σου στερήσουν τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου για να αντιμετωπίσει τις ασθένειες. Αν ανήκεις στην κατηγορία των παχύσαρκων ατόμων, υιοθέτησε μία προσεκτική αλλά ισορροπημένη διατροφή συνεχίζοντας την προσπάθεια για απώλεια βάρους καθώς η παχυσαρκία αποτελεί σύμμαχο των ιώσεων.

Το λίπος:

Το κορεσμένο λίπος τείνει να τρέφει τους ιούς καθώς αυξάνει τα επίπεδα φλεγμονής του οργανισμού. Σε κάθε περίπτωση φυσικά χρειάζεσαι το κρέας το οποίο θα σου προσφέρει βιταμίνες του συμπλέγματος Β βοηθώντας την άμυνά σου να αναλάβει δράση.

( !!! ) : Είναι πολύ σημαντικό επίσης προκειμένου να διατηρείς τον οργανισμό σου δυνατό και ανθεκτικό στις ιώσεις που κυκλοφορούν να κοιμάσαι επαρκείς ώρες, να ξεκουράζεσαι και να μην αμελείς τις κοινωνικές συναναστροφές αφού έρευνες έχουν αποδείξει ότι μας διατηρούν υγιείς!!!

Χειμερινές ιώσεις… τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε για να τις αποφύγουμε!!!

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.