Χάσε κιλά χωρίς στερήσεις … με την δίαιτα της πρωτεΐνης !!!

Sep 09, 2014 No Comments by

Το παρακάτω διατροφικό πρόγραμμα υιοθετείται συχνά από πλήθος χολυγουντιανών αστέρων καθώς διακρίνεται για την ενέργεια την οποία παρέχει εξυπηρετώντας έτσι τα εξαντλητικά ωράρια στα οποία υπόκεινται! Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες επομένως κρίνεται ιδανικό για όλους εσάς που δεν αντέχετε το αίσθημα της πείνας ενώ ταυτόχρονα είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικό στην απώλεια του περιττού βάρους!!

Πώς λειτουργεί ‘η δίαιτα της πρωτεΐνης’ ;;;

Η συγκεκριμένη δίαιτα, ενισχυμένη στην ποσότητα πρωτεϊνών και αποδυναμωμένη από την αντίστοιχη υδατανθράκων, επιτυγχάνει ρύθμιση της χοληστερίνης, της αρτηριακής πίεσης αλλά και των τριγλυκεριδίων. Επιπροσθέτως, η χαμηλή πρόσληψη υδατανθράκων διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα την ινσουλίνη στον οργανισμό μας πετυχαίνοντας έτσι ευκολότερα την αποσύνθεση του λίπους στο σώμα! Έτσι λοιπόν και η απώλεια του περιττού βάρους γίνεται εύκολη υπόθεση.

( !!! ) : Επιτρεπόμενες τροφές για την συγκεκριμένη διατροφή αποτελούν τα : χοιρινό κρέας, κοτόπουλο, γαλοπούλα, βοδινό κρέας, αυγά, περιορισμένες ποσότητες φρούτων (καθόλου μπανάνες), περιορισμένες ποσότητες γαλακτοκομικών και τέλος πολλά λαχανικά (χωρίς άμυλο, όχι καρότο)

Απαγορευμένες τροφές είναι τα : ζυμαρικά, δημητριακά, ρύζι, αρακάς, φασόλια (γίγαντες), καλαμπόκι και τέλος κατεργασμένη ζάχαρη

Διατροφικό πρόγραμμα πρωτεΐνης

Πρωινό

καφές ή μεταλλικό νερό ή τσάι / 2 βραστά αυγά / 1 φέτα ψωμί αλειμμένη με λίγο βούτυρο (ψωμί του τοστ) / λουκάνικο (30 γρ.)

Μεσημεριανό

τόνος σε κονσέρβα (100 γρ. ) / 1 κουταλιά μουστάρδα ή light μαγιονέζα / ½ βραστό αυγό / 1 φρέσκο κρεμμύδι / μαρούλι / ½ ντομάτας / φασόλια (1/4 της κούπας) / άσπρη πίτα ( ½ ) / ηλιόσποροι (1 κουταλιά της σούπας) / λίγες ψιλοκομμένες ελιές (1 κουταλιά της σούπας)

Απογευματινό

1 πορτοκάλι / τυρί Γκούντα (30 γρ.)

Βραδινό

ψητός σολομός στην σχάρα (150 γρ.) με λαχανικά / κολοκυθάκι σε φέτες (1 κούπα) / λίγο βούτυρο ( ½ κουταλιά της σούπας) / σαλάτα πράσινων λαχανικών (2 κούπες) / τριμμένο καρότο (2 κουταλιές της σούπας) / λίγες ψιλοκομμένες ελιές (2 κουταλιές της σούπας) / ψιλοκομμένο ραπανάκι (2 κουταλιές της σούπας) / ½ ντομάτας/ λάδι & ξύδι (2 κουταλιές της σούπας) / 1 ποτήρι λευκό κρασί (100 γρ.)

Επιπλέον tips που δεν πρέπει να ξεχάσετε!

  1. Καταναλώνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό ημερησίως
  2. Μην παραλείπετε γεύματα! Κρίνεται απαραίτητο για να κρατάμε τον μεταβολισμό μας ενεργό, γι’ αυτό την ώρα του γεύματος σας ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε πείνα φροντίστε να καταναλώσετε κάποιο τρόφιμο.
  3. Ελέγχετε τις μεταβολές του βάρους σας με το να ζυγίζεστε μία φορά εβδομαδιαίως, κατά προτίμηση πρωινές ώρες, ιδανικά μόλις ξυπνήσετε μιας και στην συγκεκριμένη χρονική φάση το στομάχι σας είναι άδειο.
  4. Επιλέγετε στα γεύματα σας την προσθήκη κανέλας, τσίλι ή και πιπερόριζας μιας κ όλα τα παραπάνω επιτυγχάνουν μεγαλύτερη καύση του λίπους ενώ ενισχύουν και την εγρήγορση του μεταβολισμού.
  5. Προτείνεται φυσικά ο συνδυασμός του παραπάνω διατροφικού προγράμματος (όπως και όλων άλλωστε) με συνδυασμό –αερόβιας καλύτερα- άσκησης διάρκειας 30 λεπτών καθημερινά.
Δίαιτες, Χάσε κιλά χωρίς στερήσεις … με την δίαιτα της πρωτεΐνης !!!

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.