Τοπικό Πάχος

Jun 11, 2012 No Comments by

Γιατι δεν μπορείς να χάσεις το τοπικό πάχος κι ας λιώσεις στην προπόνηση;;

Πολύς κόσμος ταλαιπωρείται από το πρόβλημα του τοπικού πάχους. Λίπος αποθηκευμένο σε διάφορα σημεία του σώματος, όπως κοιλιά, μηροί, γλουτοί, μπράτσα και περιφέρεια. Σημεία που συσσωρεύουν το λίπος, χαλάνε την όμορφη εικόνα του κορμιού μας και μας δημιουργούν ανασφάλεια.

Κυκλοφορεί η ψευδής άποψη πως το τοπικό πάχος είναι κάτι που δεν μπορεί να διορθωθεί, παρά μόνο με κρέμες, ειδικά μασάζ και χειρουργείο. Φυσικά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Είναι γεγονός, ότι το τοπικό πάχος, ανάλογα και την περιοχή που εμφανίζεται, θέλει και ειδική μεταχείριση. Για να μπορέσουμε να το καταπολεμήσουμε θα πρέπει αρχικά να κατανοήσουμε τους λόγους εμφάνισής του. Οι λόγοι αυτοί μπορεί να είναι το φαγητό, κάποια φαρμακευτική αγωγή, λόγοι υγείας, ή ακόμα και λόγω DNA.

Στην περίπτωση λοιπόν που το πάχος οφείλεται σε λόγους πέρα πό το φαγητό θα μπορούσαμε να βρούμε μια λύση σε συνεργασία με το γιατρό που μας παρακολουθεί. Επίσης υπάρχουν και ειδικοί διατροφολόγοι που θα μπορούσαν να μας προτείνουν μια κατάλληλη για εμάς διατροφή.

Βασικός βέβαια παράγοντας είναι και αυτός της σωματικής άσκησης. Ο μοναδικός τρόπος να αποκτήσουμε ένα όμορφο σώμα είναι η άθληση. Ακόμα και στην περίπτωση που ακολουθούμε κάποια διατροφή ή δίαιτα, θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται και από κάποια στοιχειώδη έστω εβδομαδιαία άσκηση.

Το σώμα κατά την άσκηση έχει την τάση να καίει λίπος από όλα τα μέρη του. Η άποψη πως όταν εκτελούμε κοιλιακούς καίμε λίπος από την περιοχή της κοιλιάς, δεν είναι αληθής. Το σώμα καίει λίπος από όλα τα μέρη του και δεν μπορεί να προγραμματιστεί να κάψει λίπος από κάποια συγκεκριμένη ζώνη. Το μόνο που μπορεί να επιτύχει τοπικά, είναι αφού έχουν χαθεί τα επιπλέον κιλά, με διάφορες ασκήσεις να επιτύχουμε τοπική σύσφιξη.

Το επόμενο σημείο που θα πρέπει να προσέξουμε είναι η διατροφή. Θα πρέπει να επιδιώκουμε να έχουμε μια ισορροπημένη διατροφή, χωρίς υπερβολές και χωρίς ακραίες στερήσεις. Μια διατροφή πλούσια σε όλα τα απαραίτητα για τον οργανισμό συστατικά, που θα τον διοχετεύουν με ενέργεια και θα τον προφυλάσσουν από τις ασθένειες.

Η άσκηση σε συνδυασμό με την καλή διατροφή μπορεί να έχουν θεαματικά αποτελέσματα, ακόμα και στο τοπικό πάχος. Σημαντικός βέβαια είναι και ο παράγοντας της υπομονής. Οι αλλαγές στο σώμα μας δεν γίνονται από τη μία μέρα στην άλλη. Χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια, και για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω εύκολα. Οι πρώτες αλλαγές που θα δούμε στο σώμα μας δεν θα είναι στα επίμαχα σημεία. Αυτό όμως δεν θα πρέπει να μας αποκαρδιώσει και να μας κάνει να παρατήσουμε την προσπάθεια.

Όταν καταφέρουμε να κάνουμε τη σωστή διατροφή και την άσκηση τρόπο ζωής, θα καταφέρουμε να αποκτήσουμε και το αδύνατο, όμορφο και σφιχτό σώμα που όλοι επιθυμούμε.

 

Τοπικό Πάχος

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.