Πως να χάσω 5 κιλά

May 04, 2012 No Comments by

Όλοι μας, γυναίκες και άντρες, επιθυμούμε ένα όμορφο, αδύνατο και σφριγηλό κορμί. Οι περισσότεροι έχουμε αναρωτηθεί “Πως να χάσω 5 κιλά”. Δεν χρειάζεται να εξαντλούμε τον οργανισμό μας με κουραστικές δίαιτες που στην ουσία περισσότερο κακό του κάνουν παρά καλό, αλλά να οικειοποιηθούμε έναν υγιή τρόπο ζωής που θα μας εξασφαλίσει και μια υγιή ζωή αλλά και το αδύνατο κορμί που επιθυμούμε.

Υπάρχουν μερικά απλά, βασικά βήματα που αν τα ακολουθήσουμε θα κάνουμε πιο εύκολο τον δρόμο προς την λύση του “Πως να χάσω 5 κιλά”

  • Ο οργανισμός μας κατά το μεγαλύτερο μέρος του αποτελείται από νερό και για την καλή λειτουργία του χρειάζεται επίσης νερό. Η κατανάλωση αρκετού νερού την ημέρα βοηθάει στην ομαλη λειτουργία των οργάνωναλλά και στην αποτοξίνωση του οργανισμού. Με την κατανάλωση περίπου 1,5-2 λίτρα κάθε ημέρα ανεβάζετε τις καύσεις του οργανισμού σας κατά 80-100 θερμίδες.
  • Το πράσινο τσάι είναι ένα ρόφημα με πάρα πολλές ωφέλιμες για τον οργανισμό ιδιότητες και πολλές φορές και θεραπευτικές, αλλά σίγουρα αντιγηραντικές. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε κατεχίνες, τανίνες, βιταμίνη C και καφεΐνη και παρέχει στον οργανισμό μια ασπίδα κατά του καρκίνου, της χοληστερόλης, των καρδιαγγειακών νοσημάτων και των νεφρικών παθήσεων, αλλά βοηθάει και στην καλή λειτουργία της μνήμης, στην απόκτηση μιας λαμπερής επιδερμίδας και φυσικά στη διαδικασία του αδυνατίσματος.
  • Με τη διακοπή του καπνίσματος και της κατανάλωσης αλκοόλ, μπορεί να φαίνεται ότι λειτουργεί εις βάρος της δίαιτάς μας, αφού τον πρώτο καιρό είμαστε επιρρεπείς στο να πάρουμε βάρος, αλλά μακροπρόθεσμα τονώνουμε τον μεταβολισμό μας με αποτέλεσμα ο οργανισμός μας να κάνει καλύτερες καύσεις.
  • Τα καθημερινά σας γεύματα θα πρέπει να είναι υποχρεωτικά τρία και να μεσολαβούν άλλα δύο για σνακ. Το λάθος που κάνει ο περισσότερος κόσμος στην προσπάθειά του να χάσει κιλά είναι να κόβει γεύματα στη διάρκεια της ημέρας. Τα γεύματά μας θα πρέπει να είναι σε σταθερές ώρες και το βραδινό μας γεύμα δεν θα πρέπει να είναι πολύ αργά. Θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 ώρες πριν από τον ύπνο.
  • Καλό θα ήταν οι τροφές που επιλέγουμε για το βραδινό μας γεύμα να μην είναι λιπαρες. Το βράδυ οι καύσεις του οργανισμού μειώνονται και ο οργανισμός αποθηκεύει λίπος. Οι σαλάτες και οι αμυλούχες τροφές είναι μια ασφαλής επιλογή για βραδινό.
  • Ιδιαίτερη βέβαια σημασία έχει και η σωματική άσκηση. Δεν χρειάζονται πολύπλοκα συστήματα και προγράμματα άθλησης. Ακόμα και λιγο περπατημα ή τρέξιμο (γενικότερα λίγη αερόβια άσκηση) 3 φορές την εβδομάδα από μια ώρα είναι αρκετό.
  • Οι τροφές πλούσιες σε λιπαρά θα πρέπει να αποκλειστούν από τη διατροφή μας. Κλινικές μελέτες αποδεικνύουν ότι οι τροφές χαμηλές σε λιπαρά όχι απλά δε σου προσθέτουν βάρος, αλλά βοηθούν και στο κάψιμο του κοιλιακού κυρίως λίπους.
  • Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν πηγή υγείας για τον οργανισμό. Θα πρέπει να αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της διατροφής μας. Αν για παράδειγμα αντικαθιστούσαμε τα ανθυγιεινά σνακ με φρούτα ή λαχανικά θα είχαμε άμεσα ορατά αποτελέσματα στην εμφάνισή μας αλλά και στην υγεία μας.
Πως να χάσω 5 κιλά

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.