Πως να χάσω 1 κιλό σε 1 εβδομάδα

Aug 26, 2013 No Comments by

Γνωρίζοντας τις βασικές ανάγκες του οργανισμού μας και περιορίζοντας όλα τα περιττά και άκρως ανθυγιεινά τρόφιμα που δεν προσφέρουν τίποτα άλλο παρά μόνο θερμίδες και κιλά, μπορούμε εύκολα να περιορίσουμε το σωματικό μας βάρος, να αποβάλλουμε όλο το περιττό λίπος, να διώξουμε τα αντιαισθητικά παχάκια, να τονώσουμε την υγεία μας αλλά και το «εγώ» μας !

Με 1 περίπου κιλό λιγότερο την εβδομάδα, μπορούμε σταθερά να αποβάλλουμε όλα τα περιττά κιλά χωρίς να κινδυνεύσει η υγεία μας ! Με απόλυτη ασφάλεια, σε μικρό χρονικό διάστημα, θα μπορούμε να κοιτάμε τη ζυγαρια «κατάματα» χωρίς φόβο !

Ο τρόπος απλός … Ακολουθώντας ένα απλό, πλήρες και αρμονικό διατροφικό πλάνο, χωρίς ιδιαίτερο κόπο και προσπάθεια μπορούμε να επιτύχουμε αυτό που μέχρι χτες θεωρούσαμε ανέφικτο !

Δοκιμάστε και εσείς το ακόλουθο πρόγραμμα και θα δείτε διαφορές όχι μόνο στο βάρος σας, αλλά και στην επιδερμίδα σας, στην αντοχή σας, στην γενικότερη υγεία σας !

Διατροφικό πλάνο μίας εβδομάδας

Ημέρα πρώτη :

Πρωινό : 1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά + 1 χούφτα δημητριακά ολικής άλεσης + 10 αμύγδαλα ή καρύδια (ανάλατα) + 1 φρούτο εποχής + 1 φλυτζάνι καφέ ή τσάι (χωρίς ζάχαρη)

Σνακ : 1 φρούτο εποχής + λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών

Μεσημεριανό : 1 σαλάτα πράσινων λαχανικών + ψάρι

Σνακ : 1 φρούτο εποχής

Βραδινό : 1 φιλέτο άπαχου κρέατος + μια σαλάτα ή βραστά λαχανικά + 1 φρούτο εποχής

Ημέρα δεύτερη :

Πρωινό : 1 μικρή φέτα από ψωμί ολικής άλεσης + 1 φέτα βραστή γαλοπούλα + 1 μικρή φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών + 1 φλυτζάνι καφέ ή τσάι (χωρίς ζάχαρη)

Σνακ : 10 αμύγδαλα ανάλατα

Μεσημεριανό : 1 σαλάτα πράσινων λαχανικών με κομμάτια από βραστό κοτόπουλο (στήθος) και σως λαδολέμονο + 1 φρούτο εποχής

Σνακ : ποικιλλία φρούτων εποχής σε μια μικρή φρουτοσαλάτα

Βραδινό : 1 σαλάτα πράσινων λαχανικών + 1 φιλέτο σολομού στη σχάρα

Ημέρα τρίτη :

Πρωινό : 1 χούφτα δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα χαμηλό σε λιπαρά + 1 φλυτζάνι καφέ ή τσάι (χωρίς ζάχαρη)

Σνακ : 1 φρούτο εποχής

Μεσημεριανό : 1 σαλάτα πράσινων λαχανικών με τόνο και σως λαδολέμονο + 1 μικρή αραβική πίτα

Σνακ : 2 μπισκότα digestive χωρίς ζάχαρη

Βραδινό : λαχανικά ψημμένα στη σχάρα + λίγο τυρί χαμηλό σε λιπαρά

Ημέρα τέταρτη :

Πρωινό : 1 φέτα από ψωμί ολικής άλεσης + 1 κουταλάκι μαρμελάδα επιλογής σας χωρίς ζάχαρη + 1γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά

Σνακ : 10 καρύδια

Μεσημεριανό : 1 αυγό βραστό + 1 φέτα γαλοπούλα βραστή + 1 σαλάτα από πράσινα λαχανικά

Σνακ : 1 φρούτο εποχής + 10 αμύγδαλα ανάλατα

Βραδινό : 1 μικρή αραβική πίτα + λαχανικά ψημμένα στη σχάρα + 1 γιαούρτι με φρούτα χαμηλό σε λιπαρά

Ημέρα πέμπτη :

Πρωινό : 1 χούφτα δημητριακά ολικής άλεσης + 1 γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + 1 φρούτο εποχής + 1 φλυτζάνι καφέ ή τσάι (χωρίς ζάχαρη)

Σνακ : 1 μπάρα δημητριακών (χωρίς σοκολάτα)

Μεσημεριανό : 1 παξιμάδι από κριθάρι + 1 φέτα γαλοπούλα βραστή + 1 ντομάτα + λίγο τυρί cottage

Σνακ : 1 ζελέ χωρίς προσθήκη ζάχαρης

Βραδινό : 1 φιλέτο κοτόπουλου + 1 κούπα καστανό ρύζι

Ημέρα έκτη :

Πρωινό : 1 φέτα από ψωμί ολικής άλεσης + 1 κουταλάκι μαρμελάδα επιλογής σας χωρίς ζάχαρη + 1 φρούτο εποχής + 1 φλυτζάνι καφέ ή τσάι (χωρίς ζάχαρη)

Σνακ : 10 φουντούκια

Μεσημεριανό : 1 σαλάτα πράσινων λαχανικών με κομμάτια από βραστό κοτόπουλο (στήθος) και σως λαδολέμονο + 1 φρούτο εποχής

Σνακ : μπαστουνάκια απόκαρότο και αγγουράκι

Βραδινό : όσπρια επιλογής σας + 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά + 1 φρούτο εποχής

Ημέρα έβδομη :

Πρωινό : 1 χούφτα δημητριακά ολικής άλεσης + 1 γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + 1 φρούτο εποχής + 1 φλυτζάνι καφέ ή τσάι (χωρίς ζάχαρη)

Σνακ : 10 αμύγδαλα ανάλατα

Μεσημεριανό : ψάρι + 1 σαλάτα από πράσινα λαχανικά ή βραστά λαχανικά + 1 φρούτο εποχής

Σνακ : 1 παξιμάδι από κριθάρι + 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά + 1 φρούτο εποχής

Βραδινό : 1 φιλέτο κοτόπουλου + λαχανικά ψημμένα στη σχάρα

 

Πως να χάσω 1 κιλό σε 1 εβδομάδα

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.