Ο πανικός πριν το μπικίνι…

Jul 05, 2013 No Comments by

Ένας τελευταίος μήνας πριν από τον Αύγουστο ! Ένας τελευταίος μήνας πριν τον επίσημο μήνα της καλοκαιρινής ανεμελιάς ! Ένας τελευταίος μήνας πριν δοκιμάσω να μπω στο μπικίνι μου !

Να με πιάσει πανικός ;

Ο χρόνος πέρασε και ούτε που τον κατάλαβες και το γυμναστήριο που έλεγες να πας δεν το άρχισες ποτέ, το jogging που έλεγες να κάνεις δεν το έκανες ποτέ και τη δίαιτα που έλεγες εδώ και πολλές Δευτέρες ότι θα ξεκινούσες … τελικά δεν την ξεκίνησες ποτέ ! ‘Ομως ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσεις τον καθρέφτη σου και να επιχειρήσεις να χωρέσεις ξανά στα μικροσκοπικά σου καλοκαιρινά ρούχα !

Αν έχεις πάρει κιλά και δεν σου κάνουν … μην απογοητεύεσαι ! Υπάρχει ακόμα χρόνος! Ένας μήνας είναι αρκετός για να μπορέσεις να αποβάλεις μερικά περιττά κιλάκια, να διώξεις το αντιαισθητικό φούσκωμα στην κοιλίτσα και να μπεις ξανά γεμάτη περηφάνια στο μικρό σου μπικίνι

Οι σύμμαχοι στην επίτευξη του στόχου σου  !

  • Αυγά

Τα αυγά είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, που μπορεί να διατηρήσει χορτάτο και πλήρη τον οργανισμό σουγια πολλή ώρα, σε συνδυασμό με μια σαλάτα, και μάλιστα με πολύ χαμηλό θερμιδικό φορτίο. Τα ασπράδια των αυγών μπορείς να τα καταναλώνεις άφοβα σε καθημερινή βάση χωρίς περιορισμό, ενώ οι κρόκοι περιορίζονται σε έναν ημερησίως, ώστε να μην ξεφύγεις από το διατροφικό σου πλάνο.

  • Γιαούρτι

Το γιαούρτι, και ειδικότερα το γνωστό ως ελληνικό γιαούρτι, είναι ιδιαίτερα πλούσιο στην υφή, χορταστικό, πλούσιο σε πρωτεΐνες, αλλά φτωχό σε θερμίδες. Το γιαούρτι είναι ιδανική τροφή για πρωϊνό ή ακόμα και σαν ενδιάμεσο σνακ, ενώ με μια κουταλιά μέλι και λίγα καρύδια είναι και πηγή ενέργειας για τον οργανισμό.

  • Φρούτα

Τα φρούτα είναι πλούσια σε πολλές βιταμίνες αλλά και σε φυτικές διαιτητικές ίνες που χαρίζουν αίσθημα πληρότητας στο άτομο και καταστέλλουν την όρεξη. Παράλληλα διευκολύνουν την λειτουργία της πέψης και ολόκληρου του γαστρεντερικού συστήματος και επιταχύνουν το αδυνάτισμα. Στο μεγαλύτερο μέρος τους αποτελούνται απόνερό και είναι ιδανικά για δίαιτα αφού είναι χαμηλά σε θερμιδική αξία αλλά υψηλά σε διατροφική αξία. Τα φρούτα θα πρέπει να βρίσκονται στην καθημερινή διατροφή του κάθε ανθρώπου !

  • Λαχανικά

Τα λαχανικά, όπως και τα φρούτα, θα πρέπει να είναι σε κάθε γεύμα μας, κάθε ημέρα. Είναι πηγή υγείας και μακροζωίας και πολύτιμη τροφή για κάθε δίαιτα και διατροφή.

  • Κοτόπουλο

Το κοτόπουλο αποτελεί την βασική πηγή πρωτεΐνης κατά την εκπόνηση μιας δίαιτας, αφού τα λιπαρά κρέατα όπως το χοιρινό, το αρνί αλλά και το μοσχάρι, αποκλείονται ή περιορίζονται δραστικά. Το κοτόπουλο αλλά και η γαλοπούλα είναι χαμηλά σε λιπαρά και αποτελούν ιδανική τροφή για απώλεια βάρους και αποβολή του πρηξίματος.

  • Ψάρια

Φυσικά πολύτιμη πηγή καλών λιπαρών οξέων για τον οργανισμό, τα ψάρια, πρέπει να υπάρχουν στο εβδομαδιάιο διατροφικό πλάνο τουλάχιστον 1 με 2 φορές.

  • Βρώμη

Η βρώμη είναι ένας ιδανικός τρόπος να ξεκινήσεις την ημέρα σου. Συνδυασμένη με γάλα και με φρούτα εποχής θα σε κρατήσει για πάρα πολλές ώρες χορτάτη και θα βοηθήσει στην γρήγορη απώλεια των περιττών κιλών σου.

  • Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί, αν και όχι πολύ «αθώοι» αφού θερμιδικά δεν είναι και πολύ χαμηλά στη βαθμίδα, παρέχουν όμως μεγάλη διατροφική αξία και μία μόνο χούφτα από αυτούς είναι ικανοί να ανακόψει τις λιγούρες σου για πολλές ώρες. Μια χούφτα από αμύγδαλα και καρύδια σαν ενδιάμεσο σνακ την ώρα που είσαι στη δουλειά σου, θα σε βοηθήσει να μείνεις χορτάτος για πολλή ώρα ακόμα ως το επόμενο γεύμα σου.

  • Νερό

Για το νερό και τη σπουδαιότητά του δε χρειάζονται λόγια και υποδείξεις … όμως για τη χρησιμότητα του νερού στην απώλεια βάρους λίγοι έχουν γνώση και ακόμα πιο λίγοι εφαρμόζουν αυτή τη γνώση ! Ο πιο σημαντικός παράγοντας για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός, να αποτοξινωθεί ο οργανισμός και να δουλεύει σωστά όλο το σύστημα ώστε τελικά να αρχίσετε να χάνετε το περιττό βάρος, απαιτείται κατανάλωση άφθονου νερού καθημερινά. Το νερό κάνει καλό στον οργανισμό σου, είτε είσαι σε δίαιτα είτε όχι !

 

Ο πανικός πριν το μπικίνι...

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.