Οι πιο δυναμωτικές τροφές για τον οργανισμό και πώς να τις απολαύσεις… !!!

Jan 12, 2015 No Comments by

Ξέρεις ποιο τρόφιμο παρέχει μεγαλύτερη καρδιαγγειακή αντοχή και ποιο αποτελεί το καλύτερο υποκατάστατο του κρέατος;; Ξέρεις μήπως ποιο είναι ο καλύτερος σύμμαχος για την καρδιά σου ή ποιο σε εφοδιάζει με αμέτρητα αντιοξειδωτικά;; Διάβασε παρακάτω και μάθε πώς θα οπλίσεις τον οργανισμό σου με τις πιο δυναμωτικές τροφές που υπάρχουν!

Παντζάρι: ότι καλύτερο για την καρδιαγγειακή αντοχή!

Το παντζάρι σύμφωνα με έρευνα Πανεπιστημίων επιτάχυνε έως και 5% την ταχύτητα τρεξίματος δρομέων από τους αντίστοιχους που τους χορηγήθηκε placebo. Επιπροσθέτως το συγκεκριμένο τρόφιμο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α η οποία επηρεάζει πολύ θετικά την όραση! Προτιμήστε να τα ψήνετε στους 190 βαθμούς προκειμένου να γίνουν τραγανά.

Τσακώνικη μελιτζάνα: το υποκατάστατο του κρέατος!

Το συγκεκριμένο είδος προτείνεται εξ’ αιτίας καλύτερης υφής και γεύσης του. Προτιμήστε τις μελιτζάνες 15-20 εκατοστών και ψήσε τις στο γκριλ αφού ραντίσεις με λίγο βούτυρο.

Κολοκυθάκια: ο καλύτερος σύμμαχος στις ασθένειες!

Προτίμησε να τα τρως με την φλούδα μιας και είναι πλούσια σε ζεαξανθίνη και λουτείνη, αντιοξειδωτικά τα οποία οχυρώνουν σημαντικά τον οργανισμό απέναντι σε πολλές ασθένειες και κυρίως αυτές που προσβάλλουν τα μάτια όπως είναι ο καταρράκτης.

Καλαμπόκι: προστασία του νευρικού συστήματος!

Μην αφαιρείς την ρόκα κατά την κατανάλωσή του! Κάθε μία απ’ αυτές περιέχει μεγάλη δόση θειαμίνης, βιταμίνη η οποία βελτιώνει αισθητά την λειτουργία του συστήματος των νεύρων καθώς και φυτικές ίνες τριών γραμμαρίων.

Λιναρόσπορος: σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών !

Ο λιναρόσπορος περιέχει αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Ε, φυτικές ίνες, σίδηρο, ψευδάργυρο, ασβέστιο και ω-3 λιπαρά οξέα. Όλα αυτά τα σημαντικά συστατικά σε συνδυασμό μεταξύ τους είναι ικανά να μειώσουν την χοληστερίνη, να προστατεύσουν από καρκίνο, να βοηθήσουν το έντερο καθώς και να ρυθμίσουν το σάκχαρο.

Κρόκος Κοζάνης: το καλύτερο αντικαταθλιπτικό!

Ο κρόκος Κοζάνης περιέχει συστατικά τα οποία θεωρούνται εξαιρετικά θεραπευτικά όπως για παράδειγμα είναι η κροκίνη, η κροκετίνη, η σαφρανόλη και η πικροκροκίνη. Όλα αυτά, εκτός του ότι ενισχύουν την μνήμη και τις διαδικασίες εκμάθησης, ρυθμίζουν επίσης την σεροτονίνη (την λεγόμενη ‘ορμόνη της ευτυχίας’) στον οργανισμό καθιστώντας τον κρόκο ως το πιο αποτελεσματικό φυσικό αντικαταθλιπτικό.

Ιπποφαές: το καλύτερο συμπλήρωμα βιταμινών

Ο καρπός ιπποφαές διακρίνεται για τα υψηλά επίπεδα βιταμίνης C, τις στερόλες, τα φλαβονοειδή, τα αμινοξέα καθώς και το πλήθος ιχνοστοιχείων και μετάλλων του. Ισχυρό αντιοξειδωτικό λοιπόν το οποίο βοηθά σημαντικά σε περιόδους κρυολογήματος και προφυλάσσει από λοιμώξεις.

( !!! ) : Ιδιαιτέρως δυναμωτικά και ευεργετικά για τον οργανισμό είναι επίσης τρόφιμα όπως οι μαύρες ελιές όπου παρέχουν πλήθος ιχνοστοιχείων, η μαστίχα Χίου που βοηθά πολύ σε στομαχικές διαταραχές και το ρόδι που ενισχύει την καρδιά!!!

Οι πιο δυναμωτικές τροφές για τον οργανισμό και πώς να τις απολαύσεις… !!!

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.