Νιώθεις ατονία ; … Ίσως φταίει η διατροφή σου !

Nov 24, 2015 No Comments by

Κάθε ημέρα στα “κόκκινα” !

Πολύ συχνά αισθάνεσαι πως “πουσάρεις” τον οργανισμό σου. Η κούραση, το άγχος, οι υποχρεώσεις … γενικά η καθημερινότητα σε φτάνουν σε οριακό σημείο και ο οργανισμός σου αρχίζει να κάμπτεται ! Μήπως όμως τελικά γι’αυτή την κούραση και την απώλεια ενέργειας δεν ευθύνονται μόνο οι καθημερινές σου υποχρεώσεις … αλλά και κάτι ακόμα ;

Αντί να κερδίζεις … χάνεις !

Οι τροφές είναι για να μας δίνουν ενέργεια και δύναμη. Με την κατάλληλη διατροφή, μπορεί το άτομο, να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητά του και τις επιδόσεις του.

Ωστόσο τι συμβαίνει όταν οι τροφές αντί να μας προσφέρουν ενέργεια … μας την “κλέβουν” ;

υπάρχουν κάποιες τροφέςπου, πραγματικά, αντί να προσφέρουν ενέργεια στον οργανισμό, του κλέβουν την ήδη υπάρχουσα. Αποτέλεσμα ; Το άτομο αισθάνεται μια αδικαιολόγητη κόπωση και ατονία που συνεπάγεται αδυναμία συγκέντρωσης και ελλειματική κριτική ικανότητα.

Τροφές “κενές” που με κάνουν να πεινάω !

Σημαντικό στην διατροφή του κάθε ανθρώπου είναι η ισορροπημένη λήψη θρεπτικών συστατικών. Τα πάντα χρειάζονται για να είναι μια διατροφή ωφέλιμη για την υγεία. Χρειάζονται οι πρωτεΐνες και οι υδατάνθρακες, αλλά χρειάζονται και οι φυτικές ίνες και τα λιπαρά εξίσου !

Πώς με τη διατροφή μου μπορεί να μην αισθάνομαι ποτέ χορτάτος ;

έχετε σίγουρα παρατηρήσει κάποιες φορές, πως όσο και αν τρώτε (σε ποσότητα), μπορεί τελικά να μην αισθάνεστε πλήρης και χορτασμένος ! Γιατί συμβαίνει αυτό ;

Η απάντηση είναι απλή. Μερικές τροφές, αν και μας χορταίνουν σε θερμίδες, δεν μας χορταίνουν κυριολεκτικά ! Οι τροφές αυτές κλέβουν την ενέργειά μας με αποτέλεσμα … λίγο αργότερα να πεινάμε ξανά !!!

ΠΡΟΣΟΧΗ : Οι τροφές με τις περισσότερες βιταμίνες (με άλλα λόγια οι υγιεινές τροφές), φαίνεται πως είναι και οι πιο ωφέλιμες και χορταστικές τροφές ! Δεν είναι τυχαίο που σε όλες τις δίαιτες οι διαιτολόγοι συνιστούν κατανάλωση άφθονων (χωρίς ποσοτικό όριο) σαλατικών, που με τις άφθονες φυτικές διαιτητικές τους ίνες ευνοούν το άδυνατισμα και παρέχουν αίσθημα κορεσμού στο άτομο.

Ποιοι είναι οι “κλέφτες” της ενέργειάς μου ;

Οι τροφές που σε αποδυναμώνουν (και που ίσως θα έπρεπε να επανεξετάσεις το πόσο συχνά τις έχεις στο εβδομαδιαίο διατροφικό σου πλάνο) είναι οι ακόλουθες :

Νο 1 τροφή : τα ζυμαρικά

Τα ζυμαρικά (αγαπημένη τορφή πολλών), αν και μας παρέχουν απόλαυση … στην πραγματικότητα κλέβουν την ενέργειά μας. Έχεις σίγουρα παρατηρήσει σε πόσο σύντομο χρονικό διάστημα ξαναπεινάς μετά από ένα πιάτο μακαρόνια ! Για το φαινόμενο αυτό οφείλεται το άμυλο που υπάρχει στα μακαρόνια και που τελικά καταλήγει να αποθηκεύεται ως ζάχαρη στις δεξαμενές του σώματος, ρίχνοντας τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα και αυξάνοντας την έκκριση της ινσουλίνης.

Νο 2 τροφή : το κρέας (κόκκινο)

Το κόκκινο κρέας είναι μια σημαντική πηγή πρωτεϊνών για τον οργανισμό, αλλά η διαδικασία της πέψης του απαιτεί πάρα πολύ χρόνο. Η ενέργεια που καταναλώνει ο οργανισμός για να καταφέρει να χωνέψει το κόκκινο κρέας τον κουράζει και τον εξαντλεί.

Νο 3 τροφή : η ζάχαρη

Είναι σαφές πως η ζάχαρη και κάθε είδους γλυκό προσφέρει (έστω στιγμιαία) απίστευτη ενέργεια και απόλαυση, στην πραγματικότητα όμως διαταράσσει τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα (που ανεβαίνει απότομα) και προκαλεί μεγάλο αίσθημα κόπωσης στο άτομο.

Νιώθεις ατονία ; ... Ίσως φταίει η διατροφή σου !

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.