Μη ρίχνεις το μεταβολισμό σου !

Oct 21, 2013 No Comments by

«Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται» ..

Έτσι λέει ο σοφός λαός και δεν έχ«Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται» …

Έτσι λέει ο σοφός λαός και δεν έχει καθόλου άδικο ! Όντως η καλή ημέρα φαίνεται από το πρωί, όπως επίσης αν μια ημέρα χαλάσει από το πρωί θα συνεχίσει και όλη την υπόλοιπη ημέρα άσχημα.

Ξεκίνα λοιπόν την ημέρα σου σωστά και φρόντισε όχι μόνο εσένα αλλά και τον μεταβολισμό σου ! Πραφράζοντας λοιπόν τη γνωστή λαϊκή σοφία, θα πούμε «Ο καλός μεταβολισμός από το πρωί φαίνεται» και θα σας προτείνουμε να το έχετε πάντα στο μυαλό σας !

Τα πρωινά λάθη που καταστρέφουν τον μεταβολισμό !

Είναι γεγονός πως η απώλεια βάρους είναι σε άμεση συνάρτηση με τον μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού. Όταν αυτός επηρεαστεί και επιβραδυνθεί, τότε το άτομο συνήθως οδηγείται και σε αύξηση του σωματικού του βάρους.

Τι επηρεάζει όμως τον μεταβολικό μας ρυθμό και ποιοι είναι εκείνοι οι παράγοντες που μπορούν να του κάνουν ζημιά και να μας κάνουν να πάρουμε κιλά ;

  • Έλλειψη καλού πρωινού γεύματος

Όπως όλοι πλέον γνωρίζουμε, θεμέλιος λίθος μιας καλής διατροφής, ενός υγιούς οργανισμού και ενός αδύνατου και όμορφου σώματος είναι το «σωστό πρωινό γεύμα». Παραλείποντας το πρωινό γεύμα ή πίνοντας απλά έναν καφέ δεν επιτυγχάνετε απώλεια βάρους ! Το μόνο που κατορθώνετε με αυτό τον τρόπο είναι να επιβραδύνετε πολύ τον μεταβολικό σας ρυθμό ! Αυτό συμβαίνει επειδή ο οργανισμός αισθάνεται απειλή με την έλλειψη τροφής και προσπαθεί να εξοικονομήσει πολύτιμη ενέργεια. Η ενέργεια αυτή είναι το αποθηκευμένο στο σώμα λίπος το οποίο και δεν επιτρέπει να καεί, οδηγώντας έτσι το άτομο αντί σε μείωση, σε αύξηση τελικά βάρους σώματος. Το πρωινό πρέπει να είναι πλήρες, να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες αλλά να περιλαμβάνει και καλά λιπαρά και υδατάνθρακες. Με τον τρόπο αυτό θα αποφύγετε και την άσκοπη κατανάλωση τροφής στη διάρκεια της ημέρας.

  • Ελλειπής κατανάλωση νερού

Το νερό πρέπει να καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες κάθε ημέρα. Η ικανοποιητική κατανάλωση νερού βοηθάει στη γενικότερη καλή λειτουργία του οργανισμού, στην αποβολή των τοξινών και στην μεγαλύτερη και γρηγορότερη καύση αποθηκευμένου λίπους.

  • Έλλειψη σωματικής άσκησης

Η πρωινή σωματική άσκηση μπορεί να εκτινάξει τον μεταβολικό ρυθμό στα ύψη. Όπως φανερώνουν διάφορες έρευνες, τα άτομα που γυμνάζονται φυσικά παρουσιάζουν πολύ πιο γρήγορο μεταβολικό ρυθμό από αυτά που δεν γυμνάζονται, και κατ’επέκταση και πολύ περισσότερες καύσεις σωματικού λίπους. Αντίστοιχα, διάφορες έρευνες μας υπέδειξαν πως πολύ πιο χρήσιμη είναι η πρωινή σωματική δραστηριότητα, αφού αυξάνει κατακόρυφα τις καύσεις (σε αντίθεση με τη σωματική άσκηση το απόγευμα ή το βράδυ) και τονώνει τον οργανισμό ενώ παράλληλα τον προγραμματίζει να συνεχίσει τις καύσεις για ολόκληρο το 24ωρο.

  • Μειωμένη σωματική μυική μάζα

Η μειωμένη μυική μάζα δυσκολεύει την απώλεια βάρους. Αντιθέτως η αυξημένη μυική μάζα φαίνεται από έρευνες πως ενισχύει δραστικά τον μεταβολισμό του οργανισμού και θέτει το σώμα σε συνεχείς καύσεις.ει καθόλου άδικο ! Όντως η καλή ημέρα φαίνεται από το πρωί, όπως επίσης αν μια ημέρα χαλάσει από το πρωί θα συνεχίσει και όλη την υπόλοιπη ημέρα άσχημα.

Ξεκίνα λοιπόν την ημέρα σου σωστά και φρόντισε όχι μόνο εσένα αλλά και τον μεταβολισμό σου ! Πραφράζοντας λοιπόν τη γνωστή λαϊκή σοφία, θα πούμε «Ο καλός μεταβολισμός από το πρωί φαίνεται» και θα σας προτείνουμε να το έχετε πάντα στο μυαλό σας !

Τα πρωινά λάθη που καταστρέφουν τον μεταβολισμό !

Είναι γεγονός πως η απώλεια βάρους είναι σε άμεση συνάρτηση με τον μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού. Όταν αυτός επηρεαστεί και επιβραδυνθεί, τότε το άτομο συνήθως οδηγείται και σε αύξηση του σωματικού του βάρους.

Τι επηρεάζει όμως τον μεταβολικό μας ρυθμό και ποιοι είναι εκείνοι οι παράγοντες που μπορούν να του κάνουν ζημιά και να μας κάνουν να πάρουμε κιλά ;

  • Έλλειψη καλού πρωινού γεύματος

Όπως όλοι πλέον γνωρίζουμε, θεμέλιος λίθος μιας καλής διατροφής, ενός υγιούς οργανισμού και ενός αδύνατου και όμορφου σώματος είναι το «σωστό πρωινό γεύμα». Παραλείποντας το πρωινό γεύμα ή πίνοντας απλά έναν καφέ δεν επιτυγχάνετε απώλεια βάρους ! Το μόνο που κατορθώνετε με αυτό τον τρόπο είναι να επιβραδύνετε πολύ τον μεταβολικό σας ρυθμό ! Αυτό συμβαίνει επειδή ο οργανισμός αισθάνεται απειλή με την έλλειψη τροφής και προσπαθεί να εξοικονομήσει πολύτιμη ενέργεια. Η ενέργεια αυτή είναι το αποθηκευμένο στο σώμα λίπος το οποίο και δεν επιτρέπει να καεί, οδηγώντας έτσι το άτομο αντί σε μείωση, σε αύξηση τελικά βάρους σώματος. Το πρωινό πρέπει να είναι πλήρες, να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες αλλά να περιλαμβάνει και καλά λιπαρά και υδατάνθρακες. Με τον τρόπο αυτό θα αποφύγετε και την άσκοπη κατανάλωση τροφής στη διάρκεια της ημέρας.

  • Ελλειπής κατανάλωση νερού

Το νερό πρέπει να καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες κάθε ημέρα. Η ικανοποιητική κατανάλωση νερού βοηθάει στη γενικότερη καλή λειτουργία του οργανισμού, στην αποβολή των τοξινών και στην μεγαλύτερη και γρηγορότερη καύση αποθηκευμένου λίπους.

  • Έλλειψη σωματικής άσκησης

Η πρωινή σωματική άσκηση μπορεί να εκτινάξει τον μεταβολικό ρυθμό στα ύψη. Όπως φανερώνουν διάφορες έρευνες, τα άτομα που γυμνάζονται φυσικά παρουσιάζουν πολύ πιο γρήγορο μεταβολικό ρυθμό από αυτά που δεν γυμνάζονται, και κατ’επέκταση και πολύ περισσότερες καύσεις σωματικού λίπους. Αντίστοιχα, διάφορες έρευνες μας υπέδειξαν πως πολύ πιο χρήσιμη είναι η πρωινή σωματική δραστηριότητα, αφού αυξάνει κατακόρυφα τις καύσεις (σε αντίθεση με τη σωματική άσκηση το απόγευμα ή το βράδυ) και τονώνει τον οργανισμό ενώ παράλληλα τον προγραμματίζει να συνεχίσει τις καύσεις για ολόκληρο το 24ωρο.

  • Μειωμένη σωματική μυική μάζα

Η μειωμένη μυική μάζα δυσκολεύει την απώλεια βάρους. Αντιθέτως η αυξημένη μυική μάζα φαίνεται από έρευνες πως ενισχύει δραστικά τον μεταβολισμό του οργανισμού και θέτει το σώμα σε συνεχείς καύσεις.

Μη ρίχνεις το μεταβολισμό σου !

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.