Μετράμε θερμίδες – Χάνουμε κιλά

Apr 01, 2013 No Comments by

Ο χειμώνας φεύγει και τα χοντρά πουλόβερ μπαίνουν στην άκρη. Μικρά, αέρινα ανοιξιάτικα μπλουζάκια και φορεματάκια σε όμορφα, χαρούμενα χρώματα κατακλύζουν τις ντουλάπες. Και τα περιττά κιλά; Όλο το χειμώνα τα έκρυβα επιτυχώς κάτω από τα φαρδιά πουλόβερ. Τώρα τι θα κάνω;

Εάν θέλετε να χάσετε κιλά υπάρχει τρόπος. Βασική προϋπόθεση στην προσπάθεια για απώλεια βάρους είναι το πρόγραμμα, η πειθαρχία και η υπομονή.

Αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε ξεκινώντας την προσπάθεια να διώξουμε τα περιττά κιλά από πάνω μας και να απαλλαγούμε από το ανεπιθύμητο λίπος που έχει αποθηκευτεί σε διάφορα σημεία του σώματός μας και μας χαλάει την εικόνα μας κάνοντάς μας να ντρεπόμαστε μέσα στα αραχνοΰφαντα ανοιξιάτικα ρούχα, είναι πως σε μια διατροφή που στηρίζεται στην καταμέτρηση των θερμίδων, το λίπος ισοδυναμεί με περισσότερες θερμίδες από ότι οι υδατάνθρακες ή οι πρωτεΐνες.

Πολύ συχνά στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά αποκλείουμε τους υδατάνθρακες εντελώς από τη διατροφή μας για να περιορίσουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος. Οι υδατάνθρακες, είναι και αυτοί αναγκαίοι για τον οργανισμό, αφού του παρέχουν την απαραίτητη ενέργεια για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην καθημερινότητα αλλά και στην προπόνηση ή την οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα, και εν συνεχεία να επιτρέψει στους μύες να εργασθούν.

Προτιμότερο λοιπόν είναι να προσπαθήσουμε να μειώσουμε δραστικά ή και να εξαλείψουμε εντελώς από τη διατροφή μας, αν αυτό είναι εφικτό, τα κακά λιπαρά. Μειώνοντας τα κακά λιπαρά, σε μικρό χρονικό διάστημα, τα αποτελέσματα θα αρχίσουν να είναι εμφανή τόσο στο σώμα σας, όσο και στη διάθεσή σας.

Προσοχή χρειάζεται όταν κόβουμε τα λιπαρά από την διατροφή μας. είναι πάρα πολύ πιθανό, στην προσπάθειά μας να τα απομονώσουμε και να τα αποβάλλουμε από τη διατροφή μας, να παρασυρθούμε και να κάνουμε το λάθος να τα αντικαταστήσουμε με υδατάνθρακες. Τότε, όπως είναι αναμενόμενο, οι θερμίδες που καταναλώνουμε δεν μειώνονται και ως εκ τούτου δεν χάνουμε και βάρος.

Μαθαίνουμε λοιπόν σιγά σιγά να αναγνωρίζουμε τα φαγητά, να μετράμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε ημερησίως (χωρίς υπερβολές και χωρίς να είμαστε με ένα μπλοκάκι στο χέρι, απλά μαθαίνουμε την ποσότητα φαγητού που μας αναλογεί ημερησίως) και να αποφεύγουμε τις κακές συνήθειες που μας προσθέτουν βάος και βλάπτουν και την υγεία μας.

Έτσι για παράδειγμα, προτιμάμε κάποιες τροφές με λιγότερα λιπαρά, και γλιτώνουμε και θερμίδες αλλά φροντίζουμε παράλληλα και για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας.

  • Τυρί cottage 4% λιπαρά (1/2 φλιτζ.) 110 θερμίδες VS 1% λιπαρά (1/2 φλιτζ.) 82 θερμίδες
  • Γάλα πλήρες (1 ποτήρι) 150 θερμίδες VS γάλα χωρίς λιπαρά (1 ποτήρι) 85 θερμίδες

 

 

Μετράμε θερμίδες – Χάνουμε κιλά, Σχετικά Άρθρα

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.