Μέθοδος αδυνατίσματος ; … Μέθοδος Montignac

Apr 03, 2014 No Comments by

Η μέθοδος Montignac είναι ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος. Δημιουργήθηκε από τον Michel Montignac με στόχο να κερδίσει για τους χρήστες του προγράμματος επιτυχή διαχείριση του σωματικού βάρους τους και καταπολέμηση της παχυσαρκίας και των δυσάρεστων συνεπειών αυτής.

Ο Michel Montignac ήταν μάλιστα ο πρώτος ειδικός στα θέματα της υγείας που συνέστησε τη χρήση του γλυκαιμικού δείκτη για τη μείωση του σωματικού βάρους !

Η δράση της μεθόδου του Michel Montignac

Ουσιαστικά, η μέθοδος Montignac, στηρίζεται στην κατανάλωση υδατανθράκων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό, σύμφωνα με τον Michel Montignac, έχει ως αποτέλεσμα :

  • την μείωση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα
  • την μείωση των επιπέδων της ινσουλίνης
  • τον περιορισμό των επιπέδων της όρεξης του ατόμου
  • την καλυτέρευση της υγείας του ατόμου
  • την αποτελεσματική ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ !

Ποια τρόφιμα επιτρέπει η μέθοδος Michel Montignac ;

Όπως ήδη αναφέραμε, η μέθοδος Montignac, επιτρέπει υδατάνθρακες αλλά μόνο εκείνους που είναι πολύ χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Μερικοί από αυτούς είναι οι ακόλουθοι :

  • τα μήλα
  • τα αχλάδια
  • τα πορτοκάλια
  • τα γκρέιπφρουτ
  • το λάχανο
  • τα παντζάρια
  • τα κολοκυθάκια
  • το σπανάκι
  • το ελαιόλαδο
  • το κοτόπουλο
  • η μπριζόλα
  • τα αυγά
  • ο σολομός
  • η πέστροφα
  • οι φακές
  • το τυρί cottage (χωρίς λιπαρά)
  • τα αμύγδαλα
  • τα καρύδια
  • η βρώμη
  • το ρύζι μπασμάτι
  • η μαύρη σοκολάτα

Πώς λειτουργεί η μέθοδος του Michel Montignac ;

Δεν πρόκειται για μια δίαιτα που περιορίζει την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνετε και που σας αφήνει με το αίσθημα του ανικανοποίητου και της πείνας για όλη την ημέρα ! 

Αντιθέτως, η μέθοδος Michel Montignac,  προτρέπει την κατανάλωση τροφών υψηλής διατροφικής αξίας που παρέχουν στον οργανισμό όλα τα πολύτιμα συστατικά που έχει τόσο μεγάλη ανάγκη για να διατηρείται γερός και κυρίως υγιής !

Το βασικό που πρέπει να γνωρίζουμε για την εφαρμογή της διατροφικής αυτής μεθόδου είναι ότι χωρίζεται σε 2 βασικές φάσεις.

1η φάση της μεθόδου Montignac :

Κατά την φάση αυτή το άτομο καλείται να καταναλώνει υδατάνθρακες με γλυκαιμικό δείκτη μικρότερο του 50. Με τον τρόπο επιτυγχάνεται ο έλεγχος των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα και κατ’επέκταση και της όρεξης.

Στην φάση αυτή παραμένει το άτομο για αρκετό χρόνο (ακόμα και για πολλούς μήνες), αφού δεν πρόκειται για κάποια δίαιτα αλλά για μια προσεγμένη και πλήρη διατροφή που όμως μειώνει αποτελεσματικά και με ασφαλή για τον οργανισμό τρόπο το σωματικό βάρος.

Μετά την πάροδο των μηνών και όταν πια ο χρήστης έχει φτάσει στο επιθυμητό βάρος, ΔΕΝ πρέπει να σταματήσει αμέσως την εφαρμογή αυτής της φάσης, αλλά θα πρέπει να παραμείνει για έναν ακόμα μήνα ώστε να σταθεροποιηθεί το βάρος του.

2η φάση της μεθόδου Montignac :

Κατά τη φάση αυτή το άτομο συνεχίζει να πρέπει να καταναλώνει υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη αλλά η ποικιλία επιτρεπόμενων τροφών είναι πλέον πολύ μεγαλύτερη.

Κατά τη φάση αυτή το άτομο μπορεί να καταναλώσει ακόμα και υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη με έναν τρόπο που προτείνει ο Michel Montignac και στηρίζεται στον συνδυασμό των τροφών και στο αποτέλεσμα που έχουν στον οργανισμό.

Έτσι τα γεύματα θα πρέπει να στηρίζονται :

  • είτε σε κατανάλωση πρωτεΐνης και λίπους

(επιτρέπονται υδατάνθρακες με γλυκαιμικό δείκτη ΜΟΝΟ μικρότερο του 35)

  • είτε σε κατανάλωση πρωτεΐνης και υδατανθράκων

(επιτρέπονται υδατάνθρακες με γλυκαιμικό δείκτη ΜΟΝΟ από 35 έως 50 και απαγορεύεται η κατανάλωση λιπών εκτός από τα ωφέλιμα Ω-3 λιπαρά οξέα. Επίσης δεν θα πρέπει τα λίπη και οι υδατάνθρακες να καταναλώνονται μαζί !!!)

Μέθοδος αδυνατίσματος ; ... Μέθοδος Montignac

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.