ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ : Φαγητό με … χρονοκαθυστέρηση !!!

Aug 08, 2017 No Comments by

Όλα βάσει προγράμματος ;!;

Μπορεί σε κάποιους να φαίνεται τρελό ή ίσως αστείο ή και εκνευριστικό … αλλά τελικά έχει λογική και είναι πολύ αποτελεσματικό όσον αφορά στην υγιεινή διατροφή ! Το να προετοιμάζεις το διατροφικό σου πλάνο (ημερήσιο ή και εβδομαδιαίο) – και να μην περιμένεις τελευταία στιγμή να πεινάσεις για να δεις τι θα φας – βοηθάει στο να παραμένεις σε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής και να μην ξεφεύγεις / καταφεύγεις σε ανθγιεινές λύσεις που μόνο θερμιδικό “φορτίο” μπορούν να αποτελέσουν για τον οργανισμό σου (και σίγουρα τίποτα το θρεπτικό !).

Μια εμπειρία που μου άλλαξε τη ζωή …

Προσωπικά, όταν ξεκίνησα να προετοιμάζω τα γεύματά μου το Σαββατοκύριακο, το έκανα – αρχικά τουλάχιστον – για να γλιτώνω χρόνο μέσα στην εβδομάδα και να έχω έτοιμο σπιτικό μαγειρευτό φαγητό. Είχα λοιπόν την ιδέα να προετοιμάζω γεύματα και να τα συστηρώ στην κατάψυξη ώστε να είμαι προετοιμασμένη για κάθε εργάσιμη ημέρα … και να γλιτώσω τα χρήματα που σπαταλούσα σε delivery ή σε ανούσια και παχυντικά σνακ (όπως κρουασανάκια, τυρόπιτες και σοκολάτες).

Στην πορεία όμως παρατήρησα, πως όσο εφάρμοζα αυτό το σύστημα με το προκαθορισμένο και προετοιμασμένο φαγητό ΣΠΑΝΙΑ ξέφευγα από το πρόγραμμά μου, με αποτέλεσμα να διατηρώ το σωματικό μου βάρος πιο εύκολα σταθερό (χωρίς σκαμπανεβάσματα) στα επιθυμητά επίπεδα !

Αλήθεια ή ψέματα ;;;

Μια έρευνα που έλαβε χώρα από ερευνητές του Πανεπιστημίου Carnegie Mellon University φανέρωσε πως όταν ένα άτομο παραγγέλνει φαγητό (στην ουσία δηλαδή προγραμματίζει το φαγητό του) ώστε να το φάει πολύ αργότερα – και όχι τη στιγμή που είναι ήδη πεινασμένος – τείνει να παραγγέλνει πολύ πιο ολιγοθερμιδικά γεύματα σε σχέση με όταν παραγγέλνει επειδή πεινάει και σκοπεύει να τα φάει εκείνη τη στιγμή !

Με άλλα λόγια, το φαγητό με χρονοκαθυστέρηση ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ … πόσο μάλλον αν αυτό το φαγητό δεν προέρχεται από κάποιο delivery ή fast food, αλλά είναι αγνό σπιτικό φαγητό και μάλιστα με ελεγχόμενη θερμιδική αξία … ώστε να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλάκια του χειμώνα μέχρι τη στιγμή της παραλίας !!!

Πώς θα καταφέρω να χρονο-καθυστερήσω το φαγητό μου ;;;

Εγώ το κατάφερα απλά … προετοιμάζοντας τα γεύματά μου ! Και αν δε θέλεις να μαγειρεύεις για όλη την εβδομάδα από την Κυριακή, τότε απλά ετοίμαζε αποβραδίς τα γεύματά σου για την επόμενη ημέρα (όλα τα γεύματα … πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό, αλλά και όλα τα σνακ) ! Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρεις να ελέγχεις καλύτερα την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων και φυσικά το βάρος σου !

Και τι συμβαίνει όταν δεν πρόκειται να φάω σπίτι ;

Πώς μπορώ να προγραμματίσω τα γεύματά μου όταν είναι να βγω σε κάποιο εστιατόριο ;

Πώς λειτουργεί η χρονοκαθυστέρηση στις εξόδους μου ;

Είναι αλήθεια πως όταν τρως σπίτι είναι πιο εύκολο γενικά να ελέγξεις το ΤΙ, το ΠΟΣΟ αλλά και το ΠΩΣ τρως … αλλά τι συμβαίνει όταν είναι να βγεις έξω για φαγητό ;

Σε αυτή την περίπτωση μπορείς απλά να ελέγξεις το μενού του εστιατορίου που θα πας και να προαποφασίσεις τι θα παραγγείλεις ! Αυτό θα πρέπει να γίνει με κάθε λεπτομέρεια … τι θα φας (πρωτο πιάτο, ορεκτικά, γλυκό, ακόμα και ντιπ ή κριτσίνια και ψωμάκι) … τι θα πιεις (νερό ή κάποιο αλκοολούχο ποτό, αναψυκτικά ή κοκτέηλ) …

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Έχοντας προαποφασίσει το πλήρες μενού θα μπορείς ακόμα και στις εξόδους σου να έχεις πλήρη έλεγχο της διατροφής σου αλλά και των κιλών σου … και ακόμα και αν κάνεις παρασπονδίες σε μια σου έξοδο – με αυτόν τον τρόπο – μπορούν να είναι απολύτως ελεγχόμενες !!!

Άρα μην ακούτε αυτούς που σας λένε τρελούς ή εκνευριστικούς επειδή προγραμματίζετε πάντα το μενού σας … εσείς το καλοκαίρι θα έχετε σώμα που θα το ζηλεύουν όλοι στην παραλία !

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ : Φαγητό με ... χρονοκαθυστέρηση !!!

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.