Η δίαιτα “Slow Carb” ή “4 – Hour Body”

Feb 24, 2014 No Comments by

Η δίαιτα “Slow Carb” είναι μια δίαιτα που δημιουργήθηκε από τον Tim Ferriss. Ο Tim Ferriss, ο οποίος είναι συγγραφέας πολλών best seller και ανήκει στο δυναμικό των New York Times, και αποφάσισε να γράψει αυτό το βιβλίο όπου θα περιλάμβανε τις γνώσεις σχετικά με την υγεία και την ευεξία δεκάδων ανθρώπων (γιατρών, διαιτολόγων ή αθλητών), καθώς επίσης και προσωπικές εμπειρίες και διαπιστώσεις.

Σύμφωνα λοιπόν με τον Tim Ferriss και με την Δίαιτα “Slow Carb” ή Δίαιτα “4 – Hour Body”, το άτομο μπορεί να επιτύχει εξαιρετικά μεγάλη απώλεια κιλών. Πιο συγκεκριμένα, κάθε άτομο (άνδρας ή γυναίκα) μπορεί να επιτύχει απώλεια 20 ολόκληρων κιλών μέσα σε διάστημα μόλις 30 ημερών. 

Σκοπός της δίαιτας αυτής είναι η συστηματική μείωση του σωματικού λίπους μέσω της κατάλληλης διατροφής, και με τον όρο «κατάλληλη διατροφή», ο Tim Ferriss, ορίζει την αποφυγή των λευκών υδατανθράκων (για την ακρίβεια συνιστά την κατανάλωσή τους μόνο μετά από έντονη προπόνηση, και πιο συγκεκριμένα περίπου μισή ώρα μετά το γυμναστήριο) και την κατανάλωσηάπαχων πρωτεϊνών, πράσινων λαχανικών και οσπρίων.

Ο Tim Ferriss … κατά των φρούτων

Σύμφωνα με τον Tim Ferriss τα φρούτα δεν είναι μια σημαντική τροφή για τον οργανισμό και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι μια τροφή που θα πρέπει να καταναλώνεται σε καθημερινή βάση. Συγκεκριμένα, ο Tim Ferriss, συνιστά την αποφυγή κατανάλωσης φρούτων και ειδικά τον χειμώνα.

Μερικοί βασικοί κανόνες της Δίαιτας “Slow Carb” ή “4 – Hour Body”

  • Απαγορεύεται η κατανάλωση αλκοόλ (εξαιρείται ένα ποτήρι κόκκινο κρασί την ημέρα).
  • Συνίσταται η αποφυγή κατανάλωσης φρούτων.
  • Συνίσταται η κατανάλωση άφθονων πράσινων λαχανικών.
  • Συνίσταται η περιορισμένη κατανάλωση λευκών υδατανθράκων (δηλαδή ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες, πίτες, δημητριακά)
  • Απαγορεύεται η κατανάλωση αναψυκτικών, χυμών και γάλακτος
  • Συνίσταται η επαναλαμβανόμενη κατανάλωση των ίδιων γευμάτων και η περιορισμένη ποικιλία τροφίμων

Τρόφιμα που συνιστά η Δίαιτα “Slow Carb” ή Δίαιτα “4 – Hour Body”

  • τα αυγά (ασπράδια)
  • το κοτόπουλο
  • τα ψάρια
  • το χοιρινό κρέας
  • το βοδινό κρέας
  • τα φασόλια
  • η σόγια
  • οι ντομάτες
  • το λάχανο
  • το κουνουπίδι
  • το μαρούλι
  • το σπανάκι
  • το μπρόκολο
  • τα σπαράγγια
  • τα φασολάκια
  • ο αρακάς

 Απαιτείται άσκηση ή μπορεί κανείς να χάσει κιλά … «ξαπλωμένος» ;

Σύμφωνα με τον Tim Ferriss, η δίαιτα αυτή δεν απαιτεί σωματική άσκηση για να μπορέσει να επιτύχει την απώλεια σωματικού λίπους και την εκπληκτική και ταχύτατη αυτή μείωση του σωματικού βάρους.

Αντίθετα, η δίαιτα αυτή στηρίζεται στην προσεγμένη διατροφή, που φροντίζει να καλύπτει όλες τις ανάγκες του οργανισμού για όλα τα πολύτιμα στοιχεία που απαιτούνται για την διαφύλαξη της υγείας του.

Η δίαιτα “Slow Carb” ή “4 – Hour Body”

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.