Η δίαιτα Birchall

Jun 20, 2013 No Comments by

Πρόκειται για ένα διατροφικό πρόγραμμα που δημιοργήθηκε από τον Stephen Birchall με απώτερο σκοπό να είναι εύκολο κατά την εφαρμογή του και να επιτύχει την επιθυμητή απώλεια βάρους.

Τι επισημαίνει ο δημιουργός της

Κάθε διατροφικό πλάνο και κάθε δίαιτα δεν είναι το ίδιο αποδοτικά σε κάθε άτομο. Μια δίαιτα που παρουσιάζει ένα πολύ αυστηρό και συγκεκριμένο πλάνο διατροφής δεν θα έχει την ίδια απόδοση και τα ίδια αποτελέσματα σε όλους τους χρήστες της. Έτσι, ο Stephen Birchall,  επινόησε μια εύκολη διατροφή που στηρίζεται στην κατανόηση του σώματός μας και των αναγκών του.

Βασική αρχή της δίαιτας Birchall

Σκοπός δεν είναι ούτε η καταπίεση, ούτε η στέρηση, ούτε η υπερβολή, αλλά ούτε και η εξάντληση του οργανισμού. Βασική αρχή της δίαιτας Birchall είναι η εκπαίδευση του κάθε ατόμου, άνδρα ή γυναίκας, να καταλαβαίνει το σώμα της, να κατανοεί τις ιδιαιτερότητές του, να ακούει τις ανάγκες του και να λειτουργεί με βάση αυτές.

Με τον τόπο αυτό επιτυγχάνεται αβίαστη απώλεια βάρους που γίνεται με απόλυτα φυσικό τρόπο, με γνώμονα τις ανάγκες του ίδιου του σώματος και με απόλυτη ασφάλεια για την υγεία και για την ορθή λειτουργία ολόκληρου του οργανισμού.

Τι επιτυγχάνει η δίαιτα Birchall

Όπως δηλώνεται, με τη δίαιτα Birchall, επιτυγχάνεται απώλεια βάρουςέως και 4 κιλών μέσα στην πρώτη κιόλας εβδομάδα εφαρμογής της. Φυσικά τα αποτελέσματα διαφέρουν στο κάθε άτομο.

Ένας χρήστης της δίαιτας δηλώνει απώλεια περίπου 10 κιλών σε διάστημα 8 εβδομάδων, και μάλιστα χωρίς κανένα κόπο και χωρίς καμία εξαντλητική και καταπιεστική εφαρμογή διατροφικού προγράμματος ή προγράμματος σωματικής άσκησης.

Βασικοί κανόνες της δίαιτας του Stephen Birchall

  • Δεν εφαρμόζουμε παράλογα και εξαντλητικά προγράμματα διατροφής που καταπονούν τον οργανισμό.
  • Μαθαίνουμε να ακούμε τις ανάγκες του οργανισμού μας και να τις υπολογίζουμε, να μην τις παραμελούμε.
  • Προσέχουμε να καταναλώνουμε την ποσότητα φαγητού που πραγματικά έχει ανάγκη ο οργανισμός μας και δεν αφήνουμε τον εαυτό μας να παρασυρθεί σε υπερβολές. Αυτό το επιτυγχάνουμε τρώγοντας αργά, για να δώσουμε το χρόνο στο σώμα μας να στείλει σήμα ότι έχει λάβει επαρκή ποσότητα φαγητού.
  • Δεν τρώμε λαίμαργα και γρήγορα. Εκτός του ότι έτσι θα καταναλώσουμε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού και άρα περισσότερες θερμίδες, δυσκολεύουμε εξαιρετικά και τη διαδικασία της πέψης.
  • Μπορούμε να τρώμε τα πάντα. Δεν απαγορεύεται καμία απολύτως διατροφική ομάδα. Προσοχή χρειάζεται μόνο στην ποσότητα που καταναλώνουμε ώστε να μπορέσουμε να χάσουμε το επιθυμητό βάρος.
  • Δεν αναλωνόμαστε στην κατανάλωση άνοστων προϊόντων με χαμηλά λιπαρά. Βασική προϋπόθεση στη δίαιτα του Stephen Birchall είναι το φαγητό να συνεχίσει να είναι απόλαυση και όχι απλά μια διεκπεραιωτική διαδικασία. Μειώνουμε τις ποσότητες του φαγητού που καταναλώνουμε, μαθαίνουμε να αρκούμαστε σε μικρότερες μερίδες, αλλά επιβραβεύουμε τον εαυτό μας με γευστικά φαγητά και φαγητά που αγαπάμε και λαχταράμε. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγονται και οι κρίσεις ανεξέλεγκτης βουλιμίας από την στέρηση των τροφών που επιβάλλουν άλλα διατροφικά προγράμματα.
  • Επιβάλλεται βέβαια και η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών που είναι ωφέλιμα για την υγεία, δημιουργούν αίσθημα κορεσμού και αποτρέπουν από την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας άλλων λιπαρών τροφών.
  • Συνίσταται η σωματική άσκηση (χωρίς υπερβολές) γιατί ενισχύει την καλή υγεία και την ψυχολογία του ατόμου, χαρίζει ευεξία, ενισχύει τον μυϊκό ιστό και κατ’επέκταση διευκολύνει και την απώλεια βάρους.
Η δίαιτα Birchall

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.