Η δίαιτα των 100 θερμίδων ζάχαρης την ημέρα

Dec 12, 2013 No Comments by

Σύμφωνα με το διατροφικό πλάνο των 100 θερμίδων ζάχαρης την ημέρα μπορούμε να χάσουμε βάρος ακόμα και χωρίς να μετράμε συνεχώς τις θερμίδες που καταναλώνουμε στη διάρκεια της ημέρας, χωρίς να περιορίζουμε σε επικίνδυνο βαθμό τη διατροφή μας, και κυρίως χωρίς να αγχωνόμαστε για την παραμικρή πρόσληψη τροφής.

Αυτό που υποστηρίζει αυτό το διατροφικό πλάνο, είναι πως ακόμα και χωρίς να περιορίσουμε τις μερίδες φαγητού που καταναλώνουμε και χωρίς να αφαιρέσουμε γεύματα, μπορούμε να χάσουμε κιλά !

Σημασία δεν έχει το πόσο τρώμε για να χάσουμε βάρος, αλλά το τι ακριβώς είναι αυτό που τρώμε. Επάνω σε αυτή την πεπείθηση στηρίχτηκε και αυτό το διατροφικό πρόγραμμα για να βοηθήσει άτομα που δυσκολεύονται να περιορίσουν την ποσότητα της διατροφής τους να καταφέρουν να περιορίσουν το σωματικό τους βάρος.

 Βασική αρχή του προγράμματος των 100 θερμίδων ζάχαρης την ημέρα

Όπως φανερώνει και η ίδια η ονομασία του προγράμματος αυτού, στηρίζεται στον περιορισμό κατανάλωσης ζάχαρης μέσα στη διάρκεια της ημέρας. Έτσι η κατανάλωση αυτή περιορίζεται στις 100 θερμίδες ανά ημέρα.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως το άτομο δεν πρέπει να υπερβεί τις 100 θερμίδες την ημέρα από ζάχαρη (σε οποιαδήποτε μορφή της, μέσα σε τρόφιμα ή σκέτη).

Προσέχοντας όμως λίγο καλύτερα μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε πως περιορίζοντας σε αυτό τον βαθμό την πρόσληψη ζάχαρης, ουσιαστικά αυτόματα περιορίζεται σημαντικά και η ημερήσια πρόσληψη των υδατανθράκων, και μάλιστα όλων των υδατανθράκων.

 Τι περιλαμβάνει αυτό το πρόγραμμα και τι απαιτεί για την καλύτερη αποτελεσματικότητά του ;

Το πρόγραμμα των 100 θερμίδων ζάχαρης την ημέρα περιλαμβάνει διατροφικό πλάνο για διάρκεια 4 εβδομάδων. Το πρόγραμμα που θα επιλέξετε μπορεί να είναι είτε πολύ αυστηρό (για μεγαλύτερη και φυσικά ταχύτερη απώλεια βάρους), είτε ακόμα και πιο ευέλικτο συνδυάζοντας στοιχεία από τα διάφορα μενού που προτείνει (για να καλύπτει τις προσωπικές σας γευστικές προτιμήσεις).

Κάθε ημερήσιο πλάνο περιλαμβάνει 3 κυρίως γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό γεύμα), καθώς επίσης και 2 ενδιάμεσα σνακ. Με τον τρόπο αυτό διατηρεί σε υψηλά επίπεδα τον μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού και αυξάνει τις καύσεις λίπους που συντελλούνται στο σώμα.

Στο πρόγραμμα αυτό, και για τις 4 εβδομάδες που διαρκεί, απαγορεύεται η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, με μόνη εξαίρεση 2 ποτήρια κόκκινο κρασί την κάθε ημέρα.

 Τροφές που επιτρέπονται από το διατροφικό πλάνο των 100 θερμίδων ζάχαρης την ημέρα

Οι τροφές που επιτρέπει αυτό το διατροφικό πλάνο, είναι σαφώς χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη. Το λάθος που κάνουν πολλοί είναι πως θεωρούν πως η ζάχαρη υπάρχει μόνο μέσα στα γλυκά. ΛΑΘΟΣ ! Η ζάχαρη υπάρχει μέσα στα περισσότερα από τα τρόφιμα και γι’αυτό το λόγο χρειάζεται μεγάλη προσοχή και ενημέρωση για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να τρώμε κατά τη διάρκεια της δίαιτας.

Οι τροφές αυτές με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη είναι :

  • το γλυκαντικό stevia
  • το κόκκινο κρασί
  • το αγνό ελαιόλαδο
  • ο καφές (σκέτος)
  • ο τόνος
  • το στήθος από κοτόπουλο
  • το λεμόνι
  • η κόκκινη πιπεριά
  • το μαρούλι
  • η ντομάτα
  • το μπρόκολο
  • τα σπαράγγια
  • το κολοκυθάκι
  • τα καρύδια
  • το avocado
  • το φιλέτο
  • ο τόνος
  • ο σολομός
  • οι γαρίδες
  • το bacon
  • τα αυγά
  • το τυρί

παρατηρώντας λοιπόν τις τροφές που επιτρέπει η δίαιτα αυτή, συμπεραίνουμε πως τελικά ίσως δεν είναι και τόσο δύσκολο ή τόσο τραγικό να παρακολουθήσουμε αυτό το διατροφικό πλάνο και να χάσουμε και μερικά παραπανίσια κιλά.

Άλλωστε η χαμηλή πρόσληψη υδατανθράκων θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την πείνα σας. Έτσι, ενώ οι πρώτες μέρες, οι μέρες της προσαρμογής, μπορεί να σας φανούν ελαφρώς δύσκολες, στην πορεία που θα απαλλαγείτε και από τις λιγούρες θα χάσετε βάρος εύκολα και χωρίς κανένα κόπο, και κυρίως συνεχίζοντας να τρώτε γευστικά πιάτα !

 

Η δίαιτα των 100 θερμίδων ζάχαρης την ημέρα

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.