Η δίαιτα των πράσινων Smoothies

May 17, 2013 No Comments by

Η δίαιτα των πράσινων Smoothies δημιουργήθηκε από τον παιδαγωγό υγείας Robyn Openshaw με σκοπό την διευκόλυνση των ατόμων που επιθυμούν να χάσουν βάρος.

Η δίαιτα των πράσινων Smoothies είναι ευχάριστη και ιδανική για περιόδους όπως η άνοιξη και το καλοκαίρι που επιθυμούμε να τρώμε πιο ελαφριά και πιο δροσερά γεύματα. Η δίαιτα αυτή συνδυάζει πράσινα λαχανικά και φρούτα, σε μορφή πολτού, και καταναλώνονται ως θρεπτικό ποτό. Προστίθετνται και παγάκια για πιο δροσερή απόλαυση.

Πλεονέκτημα των Smoothies έναντι των χυμών

Τα Smoothies δημιουργούνται από τροφές που έχουν πρώτα υποστεί πολτοποίηση σε μπλέντερ. Αυτό σημαίνει πως τα φρούτα και τα λαχανικά που χρησιμοποιούνται εν προκειμένω για τη δίαιτα αυτή, διατηρούν όλες τις φυτικές και διαιτητικές τους ίνες, σε αντίθεση με τους χυμούς που οι ίνες αποβάλλονται.

Οι φυτικές ίνες διατηρούν το αίσθημα κορεσμού για μεγάλο χρονικό διάστημα αποτρέποντας το τσιμπολόγημα, εξισορροπούν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, αποτρέπουν την εμφάνιση καρκίνου του παχέος εντέρου, ενισχύουν την καλή λειτουργία ολόκληρου του πεπτικού συστήματος, ελέγχουν τα επίπεδα της χοληστερόλης και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων.

Προτεινόμενες τροφές για τα Smoothies

Μερικές τροφές που είναι ιδανικές για τη δημιουργία πράσινων Smoothies είναι :

  • Όλα τα πράσινα λαχανικά
  • Avocado
  • Goji berries
  • Stevia
  • Καρύδα
  • Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Μέλι
  • Φύτρο από σιτάρι
  • Όλα τα βότανα
  • Όλα τα φρούτα (να αποφεύγονται αυτά που περιέχουν πολλή ζάχαρη)

Ενδεικτικό ημερήσιο διατροφικό πλάνο

  • Πρωινό γεύμα :

Ένα πράσινο Smoothie της επιλογής σας

  • Ενδιάμεσο σνακ :

Λίγα φρούτα εποχής

  • Μεσημεριανό γεύμα :

Ένα πράσινο Smoothie της επιλογής σας

  • Ενδιάμεσο σνακ :

¼ του φλυτζανιού ωμά ανάλατα αμύγδαλα

Λίγα ωμά λαχανικά

  • Βραδινό γεύμα :

Μια πατάτα ψητή (χωρίς βούτυρο)

Μια μεγάλη σαλάτα (με avocado, grapefruit ή κάποιο άλλο φρούτο επιλογής σας)

Αρνητικά της δίαιτας των πράσινων Smoothies

  • Αποκλείει μεγάλη γκάμα τροφών με αποτέλεσμα να μη λαμβάνονται επαρκώς όλες οι βιταμίνες και να δημιουργούνται σημαντικά προβλήματα στον οργανισμό.
  • Δεν παρέχει επαρκή ενέργεια στο άτομο για να ανταπεξέλθει στις καθημερινές του υποχρεώσεις.
  • Δεν συνιστά σωματική άσκηση. Άλλωστε με την τόσο μικρή πρόσληψη θερμίδων και ενέργειας, η σωματική άσκηση θα ήταν πάρα πολύ εξαντλητική για τον οργανισμό.
  • Είναι κάπως βαρετή για τον χρήστη, αφού ανακυκλώνει συνεχώς τα ίδια τρόφιμα.
  • Μπορεί να δημιουργήσει στην αρχή σημαντικά πεπτικά προβλήματα και φούσκωμα στον χρήστη λόγω των άφθονων φυτικών ινών.
  • Ενδέχεται να μην είναι κατάλληλο για χρήση ασθενών που πάσχουν από διαβήτη ή υπογλυκαιμία.
  • Ενδεχομένως να προκαλέσει συμπτώματα όπως κόπωση, πονοκέφαλο, εξάντληση και πόνο των αρθρώσεων.

 

Η δίαιτα των πράσινων Smoothies

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.