Η δίαιτα του μεγάλου πρωινού

Mar 10, 2013 No Comments by

Γενικός κανόνας :

Η δίαιτα αυτή στηρίζεται στην κατανάλωση ενός καλού και πλούσιου πρωινού γεύματος, με την βασική όμως προϋπόθεση πως θα είναι πριν από τις 9 το πρωί.

Γενικές πληροφορίες για τη δίαιτα :

Η δίαιτα του μεγάλου πρωινού δημιουργήθηκε από την Dr.Daniela Jacubowicz που είναι κλινική καθηγήτρια στο Virginia Commonwealth University και στο Hospital de Clinicas Caracas στη Venezuela.

Η δημιουργία αυτής της δίαιτας βασίστηκε σε μια μελέτη, σύμφωνα με την οποία μετά από σύγκριση μιας δίαιτας φτωχής σε υδατάνθρακες και μιας δίαιτας με πλούσιο πρωινό μέτριας περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες καταλήγει στο αξιοσημείωτο συμπέρασμα, πως αν και η κατανάλωση θερμίδων στη δεύτερη περίπτωση είναι μεγαλύτερη, μακροπρόθεσμα τα άτομα που την ακολουθούσαν έχασαν έως και το 21% του σωματικού τους βάρους, σε αντίθεση με εκείνους με την φτωχή σε υδατάνθρακες δίαιτα που έχασαν μόλις το 4,5%.

Γιατί πρέπει να είναι πλούσιο το πρωινό

Το καλό πρωινό γεύμα παρέχει στον οργανισμόόλα τα απαραίτητα συστατικά για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας, την ενέργεια που χρειάζεταικαι την δύναμη, ενώ παράλληλα ενισχύει και επιταχύνει τον μεταβολισμό και μειώνει την όρεξη στη διάρκεια της ημέρας, μειώνοντας έτσι και την κατανάλωση περιττών θερμίδων στη διάρκεια της ημέρας.

Με τον τρόπο αυτό προστατεύετε τον οργανισμό σας όχι μόνο από το πάχος, αλλά και από καρδιακά επεισόδια και από τον διαβήτη.

Τι περιέχει αυτό το «πλούσιο» πρωινό

Σε μια φυσιολογική διατροφή των 1200 θερμίδων ημερησίως, οι 600 αναλογούν στο πρωινό γεύμα. Έτσι, το πρωινό γεύμα περιέχει τροφές πλούσιες τόσο σε πρωτεΐνες όσο και σε υδατάνθρακες, με θερμιδικό όριο τις 600 θερμίδες.

Αντίστοιχα το μεσημεριανό και το βραδινό γεύμα μοιράζονται τις υπόλοιπες 600 θερμίδες, με τη διαφορά όμως ότι πρέπει να είναι πολύ χαμηλά σε υδατάνθρακες.

Γλυκό στο πρωινό

Σύμφωνα με τη δημιουργό της δίαιτας, το πρωινό μας γεύμα μπορεί να περιλαμβάνει και κάτι γλυκό, όπως κέικ, μπισκότα ή σοκολάτα, ακόμα και σε καθημερινή βάση, σε λογική βέβαια ποσότητα.

Υποστηρίζει πως όταν το πρωινό μας περιλαμβάνει κάτι γλυκό στην διάρκεια της ημέρας θα εμφανίσουμε μικρότερη όρεξη και επιθυμία για κατανάλωση γλυκού. Το ακριβώς αντίστροφο δηλαδή με αυτό που συμβαίνει αν περιορίσουμε την κατανάλωση υδατανθράκων στο πρωινό μας γεύμα, που οδηγεί σε αυξημένη όρεξη στη διάρκεια της ημέρας και κατ’επέκταση σε υπερφαγία και αύξηση του σωματικού βάρους.

Ιδανικά αποτελέσματα

Εντυπωσιακότερα αποτελέσματα και ταχύτερη απώλεια βάρους επιτυγχάνεται αν συνδυαστεί η δίαιτα του μεγάλου πρωινού με σωματική δραστηριότητα.

Η δίαιτα του μεγάλου πρωινού

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.