Η δίαιτα που προτείνει ο Karl Lagerfeld

Mar 19, 2014 No Comments by

Ο μεγάλος σχεδιαστής μόδας Karl Lagerfeld, ο κομψός και πάντα καλοντυμένος, κάποτε αντιμετώπιζε πολύ σοβαρά προβλήματα με το βάρος του, όπως έχει εξομολογηθεί ο ίδιος. Το πολύ αυξημένο σωματικό του βάρος του δημιουργούσε έντονα προβλήματα, και για τον λόγο αυτό απευθύνθηκε σε έναν ειδικό για να τον βοηθήσει να αντιμετωπίσει την κατάσταση αυτή που τον ταλαιπωρούσε.

(!!!) : Ο Dr. Jean Claude Houdret βοήθησε τον Karl Lagerfeld να χάσει σχεδόν 42 ΟΛΟΚΛΗΡΑ κιλά μέσα σε διάστημα ενός ΜΟΝΟ έτους !

Δουλεύοντας μέσα στο χώρο της μόδας και της ομορφιάς, ο Karl Lagerfeld, φανατικός οπαδός του στυλ και της προσεγμένης εμφάνισης, επιθυμούσε να μπορεί να φορέσει και ο ίδιος τις μεγάλες δημιουργίες του και να χωρέσει σε όμορφα ρούχα, στυλάτα και νεανικά.

Βασική αρχή του προγράμματος διατροφής του Karl Lagerfeld

(!!!) : Πρωταρχική σημασία για την αποτελεσματική απώλεια κιλών παίζει η διαχείριση των ψυχολογικών και συναισθηματικών μεταπτώσεων του ατόμου που αποτελούν και το βασικότερο αίτιο ανάπτυξης παχυσαρκίας !

Το διατροφικό πρόγραμμα του Karl Lagerfeld

Το διατροφικό αυτό πρόγραμμα του Karl Lagerfeld στηρίζεται ουσιαστικά σε 3 πολύ βασικές αρχές.

  • 1η βασική αρχή : Περιορίζεται σημαντικά η ημερήσια πρόσληψη θερμίδων και λίπους.
  • 2η βασική αρχή : Περιορίζεται σημαντικά η κατανάλωση επεξεργασμένων και τηγανιτών τροφίμων.
  • 3η βασική αρχή : Αυξάνεται σημαντικά η πρόσληψη άπαχων πρωτεϊνών και η κατανάλωση λαχανικών.

Η σημασία της διατροφής αυτής …

Η διατροφή αυτή ξεκινάει με τον περιορισμό των γευμάτων και του μεγέθους των μερίδων. Έτσι, μειώνεται σημαντικά ο αριθμός των θερμίδων. Σε αυτό φυσικά συνεισφέρει και η πιο προσεκτική κατανάλωση λιπών και άλλων επιβλαβών και παχυντικών τροφίμων.

Στη συνέχεια η δίαιτα επιβάλλει μεγαλύτερη κατανάλωση άπαχων πρωτεϊνών. Αυτό αποτελεί πολύ βασικό σημείο της δίαιτας ! Με την εφαρμογή της οποιασδήποτε δίαιτας ελοχεύει πάντοτε ο κίνδυνος της απώλειας σε μυϊκή μάζα. Με την κατανάλωση όμως πρωτεΐνης αποφεύγεται ο κίνδυνος αυτός !

Τέλος, βασική πηγή πρόσληψης υδατανθράκων στην διατροφή αυτή αποτελούν τα λαχανικά, ενώ απαγορεύονται οι υπόλοιποι υδατάνθρακες !

Μια δίαιτα 3 φάσεων 

1η φάση της δίαιτας :

Η φάση αυτή περιορίζει τις θερμίδες στις 800 με 900 την κάθε ημέρα. Η διάρκεια της φάσης αυτής είναι 2 εβδομάδες και περιλαμβάνει 3 γεύματα πρωτεΐνης (από διατροφικό συμπλήρωμα πρωτεΐνης) και λαχανικών.

2η φάση της δίαιτας :

Στη 2η αυτή φάση της δίαιτας του Karl Lagerfeld οι ημερήσιες θερμίδες είναι περίπου 1000 με 1200. Το συμπλήρωμα πρωτεΐνης που υπήρχε στην 1η φάση της δίαιτας αντικαθίσταται από κάποια άπαχη πρωτεΐνη (όπως ψάρι, άπαχο κρέας ή στήθος από κοτόπουλο).

Επίσης, στο τέλος κάθε γεύματος, επιτρέπεται και μια μικρή μερίδα είτε τυρί χαμηλών λιπαρών είτε γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.

3η φάση της δίαιτας :

Στην τελευταία αυτή φάση της δίαιτας οι ημερήσια πρόσληψη θερμίδων κυμαίνεται από 1200 έως 1600 θερμίδες. Στην καθημερινή διατροφή μπορεί να προστεθεί ένα τοστ (από ψωμί ολικής άλεσης) στο πρωινό γεύμα καθώς επίσης και ηκατανάλωση φρούτων μετά από το βραδινό γεύμα.

Σημείωση : Η σωματική δραστηριότητα δεν επιβάλλεται αν και θα μπορούσε να προσφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα ! Έμφαση δίδεται κυρίως στην διατροφή σε αυτή τη δίαιτα και όχι στην σωματική άσκηση του ατόμου !

Η δίαιτα που προτείνει ο Karl Lagerfeld ...

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.