Επιτέλους μια δίαιτα κατά του πρηξίματος !

Jul 18, 2013 No Comments by

Ίσως ο όρος «δίαιτα» στην συγκεκριμένη περίπτωση να είναι καταχρηστικός, αφού ουσιαστικά πρόκειται για μια διατροφή που δεν αποσκοπεί στην απώλεια κιλών και στο αδυνάτισμα, αλλά στην αποφυγή του δυσάρεστου και πολύ ενοχλητικού πρηξίματος και φουσκώματος από την κατακράτηση υγρών που κάνει ο οργανισμός !

Πρόκειται δηλαδή για ένα «διουρητικό» διατροφικό πλάνο, για μερικές διατροφικές συμβουλές που αν τις ακολουθήσετε θα καταφέρετε να απαλλαγείτε από το ενοχλητικό φούσκωμα (ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλίτσας) που σας κάνει να νιώθετε άβολα και να μη μπορείτε να χαρείτε τα αγαπημένα σας ρούχα, αλλά και από τους επίμονους πονοκεφάλους που συνήθως προκαλεί η κατακράτηση υγρών στο σώμα !

Με τη βοήθεια λοιπόν της φύσης (είτε προσθέτοντας και ενσωματώνοντας κάποιες τροφές στη διατροφή σας, είτε αποφεύγοντας την συχνή κατανάλωση κάποιων άλλων τροφών) μπορείτε να λύσετε μια για πάντα το πρόβλημα αυτό της κατακράτησης υγρών που σας ταλαιπωρεί εδώ και χρόνια !

Μα είναι δυνατόν να μην το γνωρίζατε τόσο καιρό ;

Χρήσιμες και έξυπνες συμβουλές

  • Άφθονη κατανάλωση νερού θα βοηθήσει το σώμα σας να λειτουργεί πιο σωστά και να μην κατακρατάει υγρά. Όσο περιέργο και αν ακούγεται αυτό, πίνοντας νερό καταπολεμάς το φούσκωμα και μάλιστα χάνεις και βάρος αφού τονώνεται ο μεταβολισμός και ενισχύεται το αδυνάτισμα !
  • Μπορείς να πίνεις άφθονα ροφήματα από βότανα ή πράσινο τσάι ! Είναι ιδιαίτερα διουρητικά και παράλληλα παρέχουν πολλά ωφέλιμα συστατικά και αντιοξειδωτική προστασία στον οργανισμό.
  • Το αλάτι καθώς και όλες οι πολύ αλατισμένες τροφές θα πρέπει να αποφεύγονται, αφού είναι ένας από τους κυρότερους λόγους που ευνοούν την κατακράτηση υγρών από το σώμα.
  • Ένας άλλος «εχθρός» είναι και η ζάχαρη ! Καλό είναι να αποφεύγεται η κατάχρηση αυτής μέσα στη διάρκεια της ημέρας, αλλά και όλων των ζαχαρούχων χυμών, αναψυκτικών και τροφών γενικότερα !
  • Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούνται στο μεγαλύτερο μέρος τους από νερό ! Έτσι, όπως ακριβώς και το νερό, η κατανάλωσή τους βοηθάει στην αποφυγή κατακράτησης υγρών και στην απομάκρυνση του αντιαισθητικού φουσκώματος.
  • Προσπαθήστε να περιορίσετε την ποσότητα αμυλωδών υδατανθράκων που καταναλώνετε, όπως είναι δηλαδή το ρύζι, το ψωμί, τα ζυμαρικά κ.λ.π.
  • Τρώτε τροφές που παρουσιάζουν διουρητική δράση (σημείωση : οι τροφές αυτές αναγράφονται παρακάτω).
  • Σε περίπτωση μεγάλου προβλήματος, και αν οι φυσικοί τρόποι δεν σας ανακουφίζουν από το πρόβλημα, τότε μπορείτε να στραφείτε και προς μια φαρμακευτική αγωγή.

Τροφές με έντονη διουρητική δράση

  • Σπαράγγια
  • Μαϊντανός
  • Πεπόνι
  • Σέλινο
  • Αγκινάρα
  • Νεροκάρδαμο
  • Πικραλίδα
  • Αφέψημα από βότανα
  • Τσάι (όλα τα είδη και ειδικά το πράσινο τσάι)
  • Καφές
  • Ενεργειακά ποτά
  • Ζωϊκή πρωτεΐνη

Φυσικά, ειδικά ο καφές, επειδή μπορεί να προκαλέσει άλλες παρενέργειες η υπερδοσολογία του και η κατάχρηση, καλό είναι να καταναλώνεται με μέτρο !

Άλλωστε το πιο ιδανικό φάρμακο κατά της κατακράτησης υγρών και του φουσκώματος είναι το ίδιο το νερό, οπότε πίνετε όσο περισσότερο μπορείτε ! Θα κάνετε καλό και στο σώμα σας αλλά και στον οργανισμό σας !

 

Δίαιτα κατά του πρηξίματος

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.