Δυσκοιλιότητα ; … ΟΧΙ ΠΙΑ !!!

Feb 17, 2015 No Comments by

Πρόβλημα δυσκοιλιότητας σημαίνει πρόβλημα στη διατροφή !!!

Είναι γεγονός … ένας από τους σημαντικότερους λόγους εμφάνισης δυσκοιλιότητας είναι φυσικά και η κακή διατροφή που ακολουθούμε σε καθημερινή βάση. Μπορεί οι συνθήκες της καθημερινότητας να μην ευνοούν πάντα για ένα καλό και σπιτικό γεύμα … αλλά αυτό δε σημαίνει πως ένα πρόχειρο γεύμα (ή έστω ένα σνακ στη δουλειά) δεν μπορεί να είναι και υγιεινό !

Τα δαμάσκηνα δεν είναι η μόνη λύση …

Τα δαμάσκηνα (φρέσκα ή και αποξηραμένα) είναι μια από τις πιο γνωστές λύσεις για το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας ! Είναι όμως και η μοναδική ;;; Η απάντηση είναι ΟΧΙ ! Όλα τα φρούτα είναι η καλύτερη απάντηση στην δυσκοιλιότητα !

(!!!) : Τα φρέσκα φρούτα μπορούν να καταπολεμήσουν σε μεγάλο βαθμό το φούσκωμα που προκαλεί η μη τακτική αφόδευση λόγω δυσκοιλιότητας.

Σε αυτό βοηθούν πάρα πολύ και οι άφθονες ευεργετικές φυτικές ίνες. Γι’αυτό το λόγο είναι προτιμότερο τα φρούτα (όσα είναι εφικτό) να καταναλώνονται με τη φλούδα τους, που είναι πολύ πιο πλούσια σε φυτικές ίνες.

Τα λαχανικά (πράσινα και μη) …

Τα λαχανικά, ως άλλη εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, είναι μια ακόμα πολύ χρήσιμη διατροφική συμβουλή για όσους παρουσιάζουν προβλήματα δυσκοιλιότητας. Όλα τα λαχανικά, πράσινα ή μη, φυλλώδη ή μη, είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών αλλά και μια ιδεατή λύση για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

(!!!) : Το μπρόκολο μάλιστα είναι μια από τις καλύτερες πηγές φυτικών ινών, ενώ παράλληλα είναι και πολύ χαμηλό σε θερμιδική αξία. Καταπολεμά το φούσκωμα, έχει άφθονες βιταμίνες και άλλες θρεπτικές ουσίες και φυσικά … ΔΕΝ ΠΑΧΑΙΝΕΙ !

Ίνες, ίνες και πάλι ίνες … με προϊόντα ολικής άλεσης !

Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι κάτι που θα πρέπει να εντάξει κάθε άτομο στη διατροφική του καθημερινότητα ανεξαρτήτως αν πάσχει ή όχι από δυσκοιλιότητα. Τα προϊόντα ολικής άλεσης ενισχύουν την καλή λειτουργία του εντέρου, βοηθούν την πέψη και φροντίζουν για έναν οργανισμό υγιή και ένα σώμα αδύνατο και γεμάτο ζωντάνια.

(!!!) : Τα προϊόντα ολικής άλεσης (είτε είναι ψωμί, είτε ζυμαρικά, είτε δημητριακά), είναι χαμηλότερα σε λιπαρά και σε θερμίδες !

Τα όσπρια … βοηθούν σε όλα !

Τα όσπρια δεν είναι καθόλου τυχαία μια από τις πιο υγιεινές τροφές. Τουλάχιστον 1 με 2 φορές την κάθε εβδομάδα θα πρέπει να υπάρχει στο διατροφικό πλάνο κάθε οικογένειας κάποιο όσπριο.

(!!!) : Τα όσπρια, σύμφωνα με έρευνες, παρέχουν στον οργανισμό διπλάσια ποσότητα φυτικών ινών από τα περισσότερα λαχανικά !

Μια μόνο χούφτα … και είναι αρκετή !

Οι ξηροί καρποί, επίσης πλούσιοι σε ωφέλιμες φυτικές ίνες, είναι μια ακόμα λύση για τη δυσκοιλιότητα. Αν και πολύ ωφέλιμοι για τον οργανισμό, ωστόσο αρκετά πλούσιοι σε θερμίδες, δεν ενδείκνυνται για απεριόριστη χρήση.

(!!!) : Μια μόνο χούφτα την ημέρα μπορεί να σας προσφέρει όλα τα ωφέλιμα συστατικά των ξηρών καρπών, χωρίς όμως να θέσει σε κίνδυνο τη γραμμή σας και το σωματικό βάρος σας !

Δυσκοιλιότητα ; ... ΟΧΙ ΠΙΑ !!!

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.