ΔΙΑΙΤΑ : “2 μέρες μόνο”

Apr 07, 2015 No Comments by

Επιχείρηση “Χάσιμο Βάρους” ΤΩΡΑ !!!

Η απώλεια βάρους δεν είναι απλή και κυρίως δεν είναι εύκολη υπόθεση ! Συνηθίζουμε να αναβάλλουμε το ξεκίνημα της δίαιτας από Δευτέρα σε Δευτέρα … και τελικά αυτή η Δευτέρα δεν φτάνει ποτέ. Το πρόβλημα όμως όλο και μεγαλώνει ! Το λίπος συσσωρεύεται, τα κιλά αυξάνονται και τελικά το αγαπημένο σας παντελόνι αναστενάζει κάθε φορά που προσπαθείτε να το φορέσετε. Αποτέλεσμα ; Κακή ψυχολογία, νεύρα, απαισιοδοξία, κακή διάθεση, κυκλοθυμία και αίσθημα ότι δεν είστε επιθυμητή, οτι δεν είστε όμορφη … ότι περνάτε απαρατήρητη !

Το πρόβλημα στις διάφορες δίαιτες ξεκινάει από το γεγονός πως δημιουργούν ένα κλίμα καταπίεσης που τελικά ποτέ δεν βοηθάει το άτομο στο να παραμείνει πιστό στο πρόγραμμα που προστάζει η εκάστοτε δίαιτα. Τι συμβαίνει όμως όταν η δίαιτα απαιτείται ΜΟΝΟ 2 μέρες την εβδομάδα ;;;

Η ΕΡΕΥΝΑ :

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, μπορεί κάποιος να χάσει περισσότερα κιλά κάνοντας δίαιτα ΜΟΝΟ 2 μέρες την εβδομάδα, σε σχέση με κάποιον που κάνει μια κλασσική μακροχρόνια δίαιτα !

Η έρευνα αυτή που πραγματοποιήθηκε από ερευνητές του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου στο Νότιο Μάντσεστερ, άνοιξε μια νέα πόρτα στον χώρο του αδυνατίσματος !

(!!!) : Σύμφωνα με τους ερευνητές, στο πείραμα έλαβε μέρος μια ομάδα 115 γυναικών. Διαπίστωσαν λοιπόν πως οι γυναίκες εκείνες που δεν εφάρμοζαν καθημερινά σκληρή δίαιτα, έχαναν σημαντικά περισσότερο βάρος !

Ουσιαστικά, οι γυναίκες αυτές εφάρμοζαν διαιτητικό πλάνο μόνο 2 μέρες της εβδομάδας, ενώ τις υπόλοιπες μέρες έτρωγαν κανονικά ότι ήθελαν. Τις 2 εκείνες ημέρες απέκλειαν την πρόσληψη υδατανθράκων (όπως ζυμαρικά, δημητριακά, ψωμί, πατάτες, κ.λ.π.) και έτρωγαν άφθονα φρούτα, λαχανικά και κρέας (φυσικά μόνο άπαχο όπως το κοτόπουλο και η γαλοπούλα). Οι θερμίδες δεν έπρεπε για τις 2 αυτές μέρες να ξεπερνούν τις 650.

Η βάση του πειράματος

Οι 115 γυναίκες που έλαβαν μέρος στην έρευνα αυτή χωρίστηκαν σε 3 βασικές ομάδες.

  • Η 1η ομάδα ακολούθησε το πρόγραμμα που προαναφέραμε της δίαιτας των 2 ΜΟΝΟ ημερών την εβδομάδα.
  • Η 2η ομάδα ακολούθησε το πρόγραμμα της πρώτης ομάδας, με τη διαφορά πως ακόμα και εκείνες τις 2 ημέρες εφαρμογής της δίαιτας με απαγόρευση όλων των υδατανθράκων ΔΕΝ υπήρχε θερμιδικός περιορισμός. Με λίγα λόγια, αυτή η ομάδα γυναικών, απαγορευτόταν για 2 ημέρες να φάει υδατάνθρακες αλλά μπορούσε να φάει όσο ήθελε, χωρίς το όριο των 650 θερμίδων.
  • Τέλος, η 3η ομάδα, ακολούθησε μια κλασσική δίαιτα όπως πολλές από αυτές που έχουμε ακούσει ή κατά καιρούς έχουμε προσπαθήσει να εφαρμόσουμε.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Οι γυναίκες που εφάρμοζαν τη δίαιτα ΜΟΝΟ 2 φορές την εβδομάδα παρουσίασαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με τις υπόλοιπες γυναίκες που εφάρμοζαν τις κλασσικές δίαιτες !

(!!!) : Οι γυναίκες που ακολούθησαν αυστηρή διατροφή ΜΟΝΟ 2 ημέρες την εβδομάδα έχασαν κατά μέσο όρο 4 κιλά σε διάστημα 3 μηνών. Αντίθετα, οι γυναίκες που βρίσκονταν σε μια κλασσική μόνιμη δίαιτα έχασαν κατά μέσο όρο ΜΟΝΟ 2,4 κιλά !

Δεν νιώθετε και εσείς λίγο καλύτερα πλέον ; Δεν χρειάζεται ούτε τόση καταπίεση, ούτε τόση ένταση. Απλά λίγη προσοχή στη διατροφή 2 μέρες την εβδομάδα και το σώμα των ονείρων σας θα γίνει και δικό σας !

ΔΙΑΙΤΑ : “2 μέρες μόνο”

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.