Δίαιτα Wall Street

Nov 13, 2012 No Comments by

Η δίαιτα της Wall Street είναι ένα διατροφικό πλάνο που δημιουργήθηκε από τον H.Bauer και απευθύνεται σε άτομα με σκληρό εργασιακό πρόγραμμα, με αυστηρό και γεμάτο υποχρεώσεις ημερήσιο πλάνο, που δεν τους επιτρέπει την προσεκτική και προγραμματισμένη κατανάλωση τροφίμων, την καταμέτρηση θερμίδων που καταναλώνονται και την συνέπεια στο διατροφικό ωράριο.

Ποιον αφορά η δίαιτα της Wall Street

Η δίαιτα της Wall Street αφορά όπως προαναφέραμε όλους εκείνους τους ανθρώπους που η φύση της εργασίας τους δεν τους επιτρέπει να ακολουθούν ένα διατροφικό πλάνο, λόγω έλλειψης χρόνου ή λόγω άστατου ωραρίου εργασίας.

Είναι λοιπόν μια δίαιτα που αφορά τον περισσότερο κόσμο, αφού οι πολλές καθημερινές υποχρεώσεις, τα άγχη και το τρέξιμο για τη δουλειά, οι υποχρεώσεις και οι δουλειές του σπιτιού, δεν επιτρέπουν στο άτομο την πολυτέλεια διαχείρισης του χρόνου του όπως επιθυμεί.

Τροφές που προτείνονται για τη δίαιτα της Wall Street

  • Λαχανικά
  • Φρούτα
  • Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • Κοτόπουλο
  • Γαλοπούλα
  • Ψάρι
  • Κρέας από μοσχάρι
  • Αυγά
  • Θαλασσινά
  • Δημητριακά ολικής άλεσης
  • Γάλα με χαμηλά λιπαρά

Θετικά της δίαιτας της Wall Street

  • Διευκολύνει όσους λόγω της φύσης της εργασίας τους δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στο διατροφικό πρόγραμμα ακριβείας που συνιστούν άλλες δίαιτες.
  • Είναι απλή και δεν απαιτεί πολύπλοκα και δύσκολα φαγητά, διευκολύνοντας έτσι και όσους αναγκάζονται να τρώνε εκτός σπιτιού.
  • Δεν είναι μια επίπονη δίαιτα που θα καταπονήσει και θα εξαντήσει τον οργανισμό, αλλά αντιθέτως συνιστά πρότυπο διατροφής για μια ζωή γεμάτη υγεία και ευεξία.
  • Συνιστά σνακ και ενδιάμεσα μικρά γεύματα, που μειώνουν την πείνα και την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας τροφής και θερμίδων χωρίς ουσιαστικό λόγο.
  • Βοηθάει στην αποβολή των τοξινών, στο κάψιμο του λίπους και στην απώλεια βάρους.
  • Περιέχει τροφές που μπορεί να προμηθευτεί κανείς από παντού.
  • Είναι μια ακίνδυνη δίαιτα, χωρίς υπερβολές, που δεν ζορίζει τον οργανισμό και δεν αποτελεί απειλή γι’αυτόν.

Αρνητικά της δίαιτας της Wall Street

  • Τα φαγητά που συνιστά μπορεί να μην καλύπτουν τις διατροφικές προτιμήσεις όλων.
  • Δεν παρέχει μεγάλη ποικιλλία τροφίμων.

Ενδεικτικό ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής της δίαιτας της Wall Street

Πρωινό γεύμα :

Δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα χαμηλών λιπαρών και ένα φρούτο εποχής

Μεσημεριανό γεύμα :

Μια μπαγκέτα από ψωμί ολικής άλεσης με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, γαλοπούλα και λίγο μαρούλι

Απογευματινό :

Ένα φρούτο εποχής

Απογευματινό ενδιάμεσο σνακ :

Μία φρυγανιά με μια φέτα τυρί του τοστ χαμηλό σε λιπαρά

Βραδινό γεύμα :

Μια μερίδα μοσχαρίσιο κρέας, με μια πιρουνιά ζυμαρικά και ένα ποτήρι κρασί

Βραδινό σνακ :

2 φέτες βραστή γαλοπούλα για τοστ

Δίαιτα Wall Street

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.