Γλίτωσε θερμίδες κάθε μέρα … εύκολα

Jan 22, 2014 No Comments by

Αν και όλοι θεωρούμε το αδυνάτισμα μια πολύ επίπονη και δύσκολη διαδικασία (και δεν είναι και εντελώς αναληθές αυτό!), ωστόσο γνωρίζοντας μερικά μικρά μυστικά μπορεί ο καθένας εύκολα και κυρίως χωρίς κόπο να επιτύχει μια μικρή απώλεια βάρους, χωρίς καν να ζορίσει τον εαυτό του.

Φυσικά αυτή η απώλεια δεν θα είναι πολύ μεγάλη, όπως αν παρακολουθούσε κάποιο συστηματικό πρόγραμμα σωματικής άσκησης ή αν ακολουθούσε κάποιο σωστό διατροφικό πρόγραμμα, αλλά ακόμα και έτσι, μπορεί να περιορίσει εύκολα τις θερμίδες που λαμβάνει καθημερινά, κάνοντας το πρώτο και πιο δύσκολο βήμα προς ένα σώμα αδύνατο, καλογραμμωμένο και υγιές.

Τα «ΜΗ» για εύκολη απώλεια βάρους …

Το μόνο που πρέπει να κάνουμε για να περιορίσουμε χωρίς καθόλου κόπο τις θερμίδες που λαμβάνουμε καθημερινά και κατ’επέκταση φυσικά και το σωματικό μας βάρος, είναι να ενημερωθούμε για τις τροφές που κάνουν τη χειρότερη ζημιά στον οργανισμό μας, και να της περιορίσουμε (αν όχι να τις αποβάλλουμε τελείως !) από τη διατροφή μας.

Μερικές από αυτές είναι πολύ γνωστές και τις ξέρουμε όλοι, άλλες πάλι δεν είναι και τόσο γνωστές. Ας τις μάθουμε και ας αλλάξουμε όλοι τον τρόπο που σκεφτόμαστε και φυσικά τον τρόπο που τρεφόμαστε !

Νο 1 τροφή : Τα πατατάκια και τα άλλα σνακ αυτού του είδους

Όλα αυτά τα σνακ είναι γεμάτα με χημικές ουσίες και ισχυρές συντηρητικές ουσίες που επιβαρύνουν τον οργανισμό και μάλιστα χωρίς να του προσφέρουν απολύτως τίποτα εκτός από εντελώς άσκοπες θερμίδες και παχάκια.

Νο 2 τροφή : Όλα τα αναψυκτικά

Όλα τα αναψυκτικά, όπως είναι γνωστό, είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους ανάπτυξης παχυσαρκίας και ειδικά σε παιδιά και εφήβους. Τα αναψυκτικά περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και θεωρούνται υπαίτια όχι μόνο για την παχυσαρκία αλλά και για άλλες πολύ σημαντικές ασθένειες, όπως είναι ο καρκίνος και η ννεφρική ανεπάρκεια.

Νο 3 τροφή : Όλες οι κονσέρβες

Όλες οι κονσέρβες, περιέχουν πολλές συντηρητικές ουσίες, καθώς επίσης και μεγάλη ποσότητα αλατιού. Τα περισσότερα από τα τρόφιμα έχουν ήδη χάσει τις πολύτιμες ουσίες και τα ευεργετικά συστατικά τους και το μόνο που προσφέρουν είναι θερμιδική κάλυψη στον οργανισμό.

Νο 4 τροφή : Όλα τα προϊόντα διαίτης

Όλα τα προϊόντα διαίτης, μπορεί μεν να μην περιέχουν ζάχαρη, αλλά περιέχουν μεγάλες ποσότητες τρανς λιπαρών που επιβαρύνουν την λειτουργία της καρδιάς (δημιουργώντας πολλές φορές σημαντικά προβλήματα) και ανεβάζουν σημαντικά τα επίπεδα της χοληστερίνης. Εξίσου επιβλαβείς μάλιστα είναι και τις περισσότερες φορές οι ουσίες που περιέχουν όλα αυτά τα τρόφιμα ως υποκατάστατο της ζάχαρης.

Νο 5 τροφή : Τα αλλαντικά

Τα αλλαντικά όσο νόστιμα και αγαπημένα από τον περισσότερο κόσμο, μικρούς και μεγάλους, και αν είναι, αποτελούν  μια από τις πιο επιβλαβείς τροφές για τον οργανισμό. Περιέχουν πάρα πολλά λιπαρά και μεγάλη ποσότητα αλατιού, και θεωρούνται υπεύθυνα για την παχυσαρκία, την κακή λειτουργία της καρδιάς και τα διάφορα καρδιακά επεισόδια, την υψηλή πίεση και τον διαβήτη.

Νο 6 τροφή : Παγωτά, smoothies & frozen yogurt

Τα περισσότερα από αυτά τα προϊόντα, όταν δεν είναι σπιτικά και με διαλεγμένα υλικά φτιαγμένα, μπορεί να κρύβουν μεγάλους κινδύνους για τον οργανισμό και για την υγεία. Προκειμένου να είναι πιο γευστικά, τα κατασκευάζουν με μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και άλλων ενισχυτικών γεύσης που μόνο κακό μπορούν να κάνουν στον οργανισμό αλλά και στην γραμμή μας.

Νο 7 τροφή : Σχεδόν όλες οι σως

Οι περισσότερες σως περιέχουν μαγιονέζα που είναι υπερβολικά παχυντική. Μια μόνο κουταλιά του γλυκού μαγιονέζας θα μπορούσε να είναι ένα τοστάκι στη διάρκεια της ημέρας σας. Γιατί να προσθέσετε τόσο άσκοπα θερμίδες στη διατροφή σας και λίπος στο σώμα σας ;

Γλίτωσε θερμίδες κάθε μέρα ... εύκολα

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.