Έπιασαν τα κρύα και σου άνοιξε η όρεξη…;;; Δες πως δεν θα αυξήσεις το βάρος σου… !!!

Dec 28, 2014 No Comments by

Ο χειμώνας καταφτάνει και επισήμως, εποχή κατά την οποία πολλοί άνθρωποι γίνονται πιο επιρρεπείς στο φαγητό… Μάθε τι μας συμβουλεύουν οι διαιτολόγοι για να μην φορτωθούμε περιττά κιλά!winter-slimmingpills-greece

Μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό!

Ακούμε συχνά ότι αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και όντως είναι έτσι. Θα ενισχύσει τον οργανισμό σου με μεγαλύτερη ενέργεια και θα περιορίσει την πείνα σου στο υπόλοιπο της ημέρας.

Επίλεξε προϊόντα ολικής άλεσης αντί για απλούς υδατάνθρακες όπως φρυγανιές, λευκό ψωμί και σφολιάτες καθώς είναι πολύ πιο χορταστικά.

Τι να επιλέξω για δεκατιανό;;;

Κατά πάσα πιθανότητα την ώρα του συγκεκριμένου σνακ θα βρίσκεσαι εκτός σπιτιού επομένως θα πρέπει να έχεις προνοήσει να πάρεις κάτι μαζί σου. Επίλεξε ξηρούς καρπούς, φρούτα ή ένα τοστ ενώ μπορείς επίσης να προμηθευτείς στικάκια καρότου ή αγγουριού!

Τι να προσέξω στο μεσημεριανό γεύμα;;;

Ότι και να επιλέξεις είναι πολύ σημαντικό να το συνοδέψεις με μία σαλάτα. Οι φυτικές ίνες εκτός του ότι θα σου παρέχουν λίγες θερμίδες, θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να φτάσει πιο εύκολα στον κορεσμό.

( !!! ) : Το κρύο μπορεί να αυξάνει τις καύσεις αλλά ταυτόχρονα μπορεί να μας παρασύρει στο να χάσουμε ευκολότερα τον έλεγχο της διατροφής μας. Οργάνωσε απλώς το διατροφικό σου πρόγραμμα και τα επιπλέον κιλά θα γίνουν παρελθόν!!!

Τι να φάω για απογευματινό;;;

Η ιδανικότερη επιλογή σαφώς και είναι το γιαούρτι ή τα φρούτα, παρ’ όλα αυτά ο πειρασμός της σοκολάτας βασανίζει το μυαλό σου… Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μην την στερηθείς αλλά να καταφέρεις να αρκεστείς σε ένα μικρό κομμάτι. Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις και ένα ρόφημα κακάο προσθέτοντας κάποιο υποκατάστατο ζάχαρης ή στέβια προκειμένου να μην επιβαρυνθείς με θερμίδες αλλά να γευθείς την απόλαυση!

Το βράδυ τι να επιλέξω;;;

Συνήθως πρόκειται για την ώρα που όλοι χαλαρώνουμε με αποτέλεσμα συχνά να επιδιδόμαστε στο τσιμπολόγημα. Ετοίμασε κάτι ελαφρύ όπως για παράδειγμα ένα πιάτο τραχανά ή μια τονοσαλάτα ενώ προηγουμένως μπορείς να απολαύσεις ένα ζεστό αφέψημα που θα σου προσφέρει την αναγκαία χαλάρωση και θα κρατήσει το στομάχι σου απασχολημένο.

Η σημαντικότερη συμβουλή στην οποία πρέπει να υπακούσεις για να διατηρήσεις σταθερό το βάρος σου είναι να κάνεις συγκεκριμένα γεύματα- 3 κυρίως και 2-3 σνακ. Προσπάθησε να μην ξεφεύγεις απ’ αυτά γιατί από κει και πέρα περνάμε στο τσιμπολόγημα!

Επίσης δεν θα πρέπει να αμελείς την ενυδάτωση σου, κάτι που είναι πολύ εύκολο να συμβεί τον χειμώνα εξ’ αιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών. Μην πέσεις σ’ αυτή την παγίδα διότι το νερό εκτός απ’ την συμβολή του στην καλύτερη λειτουργία ολόκληρου του οργανισμού θα σε βοηθήσει να πετύχεις ευκολότερα το αίσθημα κορεσμού!

Έπιασαν τα κρύα και σου άνοιξε η όρεξη…;;; Δες πως δεν θα αυξήσεις το βάρος σου… !!!

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.